Ayrıca HostSatiyoruz bu çocuktan 15 yaşından büyüğüm diye debeleniyorsun burda ne diye sidik yarışına giriyorsun bu çocukla.
Şunu unutma 15 yaş büyük olsan bile bizde kimliğe bakılıp insanlara abi denilmez. Biz, bize abilik yapan insanlara abi deriz.
O haklı olarak çocuk gibi davranıyor, çünkü o bir çocuk. Farklı olan sensin, ve senin çocuk gibi davranman. Daha önce seninle bi sürtüşmemiz falan olduğundan yazmıyorum, zaten ilk kez görüyorum seni. Sadece içimden gelenleri söylüyorum.
İyi bir çocuk olabilir,
Derslerinde başarılıda olabilir,
Siz bu arkadaşı seviyor olabilirsiniz.Bunlar beni ilgilendirmez.Bu sizinle onun arasında olan birşey.
Ben olaya farklı bir açıdan yaklaştım orayı kaçırdınız siz.Bu arkadaş bir konuda çok bilmiş tavırları ile bana saygısızlık etti.Yetmedi aynı şeyi özel mesaj atarak yaptı.
Yaşının küçük olması saygısızlık yapabileceği anlamına gelmiyor.Bakın ben bunun için şikayet konusuda açabilirdim fakat arkadaşı uyarmakla yetindim.
Kimse ile laf dalaşına girecek değilim.Zamanımda yok.Ben böyle durumlarda bir
özür beklerim fakat oda yok.