• 03-05-2010, 21:33:25
    #37
    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş konuşmak arkadaşda bağımlılık yaratmış.Bir türlü bırakamadı.Yetmedi benimle laf yarıştırmaya bile cüret etti.Aramızda rahatından 10 yaş var ama arkadaşda saygı denen birşey yok.

    Ayrıca çok çok merak ettiğim birşey var.Bir tane dershane sonucunu buraya koysanda şu ortlama 420 puanını görsek.Ortalama 420 puanını gösterdiğin an abartılı olmamak şartıyla bir dileğini gerçekleştireceğim.
    Hala yaş diyon abi dicem hiç içimden gelmiyor. Git yaşıtlarınla oyna eylen ne yaparsan yap ! Beni bilen biliyor Senin bilmene gerek yok (bilmede zaten)
    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    420 sbs de yüksek bir puan değil bildiğim kadarıyla ist orralama okullar 450-60 dan alıyor.
    tabi fazla değil min 440 olması gerekiyor.
    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben arkadaşı lys için hazırlanıyor sandım.Demekki aramızdaki yaz farkı 15'e yükseldi.Gerçekten çok boş konuşan ve bilmediğini kabul edemeyen bir arkadaş.Madem bırakıyor(sözde) sınava kadar banlattırsın Herkes rahat eder.
    Ya sen benim sabrımımı sınıyon !!! Bi takılmaya sanane ! Seni ilgilendiriyomu ? Sonrada dersin saygısı yok sor bi Okan abiye (Volga) sorbi uğur abiye (afmesu) o kadar aydır yıl oluyo bi hatam oldumu ? daha niceleri var yani tek onlar değil...
  • 03-05-2010, 21:33:57
    #38
    Üyeliği durduruldu
    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş konuşmak arkadaşda bağımlılık yaratmış.Bir türlü bırakamadı.Yetmedi benimle laf yarıştırmaya bile cüret etti.Aramızda rahatından 10 yaş var ama arkadaşda saygı denen birşey yok.

    Ayrıca çok çok merak ettiğim birşey var.Bir tane dershane sonucunu buraya koysanda şu ortlama 420 puanını görsek.Ortalama 420 puanını gösterdiğin an abartılı olmamak şartıyla bir dileğini gerçekleştireceğim.
    Bana karşı çok saygılı. Demek ki adamına göre davranıyor.

    Ayrıca bir kaç kişi çocuğun şevkini kırmış kazanamassın da bilmem neymiş. Allah zihin açıklığı versin demek yerine şevk kırmak bu ülkede adet oldu.

    Bu çocuk 12-13 yaşında sizin yaptığınız işi yapiyorsa, belkide fazlasını vardır bir cevher. Adı gibi çocuk. Allah zihin açıklığı versin.
  • 03-05-2010, 21:35:33
    #39
    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben arkadaşı lys için hazırlanıyor sandım.Demekki aramızdaki yaz farkı 15'e yükseldi.Gerçekten çok boş konuşan ve bilmediğini kabul edemeyen bir arkadaş.Madem bırakıyor(sözde) sınava kadar banlattırsın Herkes rahat eder.
    Sende bir tartışmayı daha da ileriye götürebilecek kadar çocuksun galiba hocam? Gerçi sen büyük adamsın kusura bakma bunu unutmuşum. Bu genç kardeşimiz buraya böyle r10 üyelerini kendine samimi bulup bir konu açmış. Senin gibi büyük adamları unutmuş. O konuda kusuruna bakma genç kardeşimin ben onun yerine özür dilerim senden. Ne de olsa hatasız kul olmaz. Bu kardeşimi de görmek istemiyorsan. Açtığı konulara bakmazsın olur biter.
  • 03-05-2010, 21:38:06
    #40
    Volga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana karşı çok saygılı. Demek ki adamına göre davranıyor.

    Ayrıca bir kaç kişi çocuğun şevkini kırmış kazanamassın da bilmem neymiş. Allah zihin açıklığı versin demek yerine şevk kırmak bu ülkede adet oldu.

    Bu çocuk 12-13 yaşında sizin yaptığınız işi yapiyorsa, belkide fazlasını vardır bir cevher. Adı gibi çocuk. Allah zihin açıklığı versin.
    Tşk.ler abi yorum için şuan 70 küsürlere çıkıyorum oda 400üstü ama mat. gayret edince 80 küsüre çıkacam inş. oda bi 450 civarı Allah izin verirse netlerim şöyle.

    Turk:22 (1boş)
    Mat:3(çok kötü suan)
    Fen:18 (1 yanlıs)
    İnk.:20 (ful)
    İng.14 ya da 15

    Biraz daha gayret edersem iyi yerlere gireceğime eminim birde böyleleri şeykimi kırmaya çalışmasa...
  • 03-05-2010, 21:39:32
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Ayrıca HostSatiyoruz bu çocuktan 15 yaşından büyüğüm diye debeleniyorsun burda ne diye sidik yarışına giriyorsun bu çocukla.

    Şunu unutma 15 yaş büyük olsan bile bizde kimliğe bakılıp insanlara abi denilmez. Biz, bize abilik yapan insanlara abi deriz.

    O haklı olarak çocuk gibi davranıyor, çünkü o bir çocuk. Farklı olan sensin, ve senin çocuk gibi davranman. Daha önce seninle bi sürtüşmemiz falan olduğundan yazmıyorum, zaten ilk kez görüyorum seni. Sadece içimden gelenleri söylüyorum.
  • 03-05-2010, 21:43:33
    #42
    Volga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca HostSatiyoruz bu çocuktan 15 yaşından büyüğüm diye debeleniyorsun burda ne diye sidik yarışına giriyorsun bu çocukla.

    Şunu unutma 15 yaş büyük olsan bile bizde kimliğe bakılıp insanlara abi denilmez. Biz, bize abilik yapan insanlara abi deriz.

    O haklı olarak çocuk gibi davranıyor, çünkü o bir çocuk. Farklı olan sensin, ve senin çocuk gibi davranman. Daha önce seninle bi sürtüşmemiz falan olduğundan yazmıyorum, zaten ilk kez görüyorum seni. Sadece içimden gelenleri söylüyorum.
    Haklısın abi ben her ne kadar büyük gibi konuşmaya çalışsamda arada yazılarımda çocukca şeyler olabiliyor ama yaşım 15 yaşım 20-30 değilki büyük gibiymiş yazayım ama bu kişi gibi bana köstek gelenlere abi diyemiyorum,diyemem ve r10da nice benden 1,2,3 yaş büyük ya da küçüklere abi demişimdir neden mi ? bana abim gibi davrandılar dediler şurayı heralde yanlış yazdın düzelt dediler senin gibi aramızda 15 yaş var fln filan ezmediler beni ezmeye çalışmadılar !!!
  • 03-05-2010, 21:44:25
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Bak bak bir de eksi rep vermiş, 15 büyüklükten bahsediyor. Gelip olgun bir birey gibi derdini şuraya yazar mısın.
  • 03-05-2010, 21:44:35
    #44
    Volga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca HostSatiyoruz bu çocuktan 15 yaşından büyüğüm diye debeleniyorsun burda ne diye sidik yarışına giriyorsun bu çocukla.

    Şunu unutma 15 yaş büyük olsan bile bizde kimliğe bakılıp insanlara abi denilmez. Biz, bize abilik yapan insanlara abi deriz.

    O haklı olarak çocuk gibi davranıyor, çünkü o bir çocuk. Farklı olan sensin, ve senin çocuk gibi davranman. Daha önce seninle bi sürtüşmemiz falan olduğundan yazmıyorum, zaten ilk kez görüyorum seni. Sadece içimden gelenleri söylüyorum.
    İyi bir çocuk olabilir,
    Derslerinde başarılıda olabilir,
    Siz bu arkadaşı seviyor olabilirsiniz.Bunlar beni ilgilendirmez.Bu sizinle onun arasında olan birşey.

    Ben olaya farklı bir açıdan yaklaştım orayı kaçırdınız siz.Bu arkadaş bir konuda çok bilmiş tavırları ile bana saygısızlık etti.Yetmedi aynı şeyi özel mesaj atarak yaptı.

    Yaşının küçük olması saygısızlık yapabileceği anlamına gelmiyor.Bakın ben bunun için şikayet konusuda açabilirdim fakat arkadaşı uyarmakla yetindim.

    Kimse ile laf dalaşına girecek değilim.Zamanımda yok.Ben böyle durumlarda bir özür beklerim fakat oda yok.
  • 03-05-2010, 21:47:48
    #45
    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi bir çocuk olabilir,
    Derslerinde başarılıda olabilir,
    Siz bu arkadaşı seviyor olabilirsiniz.Bunlar beni ilgilendirmez.Bu sizinle onun arasında olan birşey.

    Ben olaya farklı bir açıdan yaklaştım orayı kaçırdınız siz.Bu arkadaş bir konuda çok bilmiş tavırları ile bana saygısızlık etti.Yetmedi aynı şeyi özel mesaj atarak yaptı.

    Yaşının küçük olması saygısızlık yapabileceği anlamına gelmiyor.Bakın ben bunun için şikayet konusuda açabilirdim fakat arkadaşı uyarmakla yetindim.

    Kimse ile laf dalaşına girecek değilim.Zamanımda yok.Ben böyle durumlarda bir özür beklerim fakat oda yok.
    ben senden onun yerine özür diledim. + repinide verdim. ( umarım verdiğim mesajı anlamışsındır.) konuyuda uzatma hocam. başarı dileklerini sun geç.Bir daha beni yazmak zorunda bırakma.
    Saygılar.