• 06-05-2010, 16:15:31
    #64
    Ben evde pc deki neti kaldırdım sınavlara hazırlanıyorum diye,
    Şu an internet kafeden giriyorum
  • 06-05-2010, 23:12:19
    #65
    FoXCoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neyse hayırlısıyla inş banlanırsın
    saol hayırlısı
    istiyorum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben evde pc deki neti kaldırdım sınavlara hazırlanıyorum diye,
    Şu an internet kafeden giriyorum
    bende girecem arada
  • 07-05-2010, 14:53:06
    #66
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hadi bakalım allah yardımcın olsun , umarım kazanırsın .
  • 09-05-2010, 00:37:49
    #67
    FoXCoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neyse hayırlısıyla inş banlanırsın
    inşallah banlanırsın demiş, kendi banlanmış Geçmiş olsun.
  • 09-05-2010, 12:22:08
    #68
    Cici sen bu gidiş ile 19, 29, 9, da buradasın sınav akşamı dersin yarın sınav var başarılar dileğin.
  • 09-05-2010, 13:44:37
    #69
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cici sen bu gidiş ile 19, 29, 9, da buradasın sınav akşamı dersin yarın sınav var başarılar dileğin.
    mod. banlıcak bu gece
  • 09-05-2010, 19:02:39
    #70
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CiciHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mod. banlıcak bu gece
    Güle güle banlan

    inşallah istediğin yeri kazanırsın
  • 09-05-2010, 19:05:29
    #71
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SBS önemli tabiki de.
    İstediğin bir yeri kazanırsın inş.
    Şimdiden başarılar dosdum.
  • 09-05-2010, 19:05:46
    #72
    Misafir
    CiciHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mod. banlıcak bu gece
    torpak hayırola

    başarılar hayatta.