• 03-05-2010, 21:49:19
    #46
    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi bir çocuk olabilir,
    Derslerinde başarılıda olabilir,
    Siz bu arkadaşı seviyor olabilirsiniz.Bunlar beni ilgilendirmez.Bu sizinle onun arasında olan birşey.

    Ben olaya farklı bir açıdan yaklaştım orayı kaçırdınız siz.Bu arkadaş bir konuda çok bilmiş tavırları ile bana saygısızlık etti.Yetmedi aynı şeyi özel mesaj atarak yaptı.

    Yaşının küçük olması saygısızlık yapabileceği anlamına gelmiyor.Bakın ben bunun için şikayet konusuda açabilirdim fakat arkadaşı uyarmakla yetindim.

    Kimse ile laf dalaşına girecek değilim.Zamanımda yok.Ben böyle durumlarda bir özür beklerim fakat oda yok.
    şikayet konusunu için rahat bir şekilde açabilirsin ben kanıt fln. herşeyi bular kendimi savunurum ben abi gibi davranana (adama) abi gibi davranırım istersen sen şikayet konusu aç geçen senede aynısı oldu biri hakkkımda saygısız diye konu açtı şimdi bana abi diyo kardeş diyo dostum kankim diyo neden ? beni tanıdı istersen yazdırayım konuya ? ister misin ?
    Volga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak bak bir de eksi rep vermiş, 15 büyüklükten bahsediyor. Gelip olgun bir birey gibi derdini şuraya yazar mısın.
    yazmış derdini arkadaş
  • 03-05-2010, 21:51:16
    #47
    Üyeliği durduruldu
    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi bir çocuk olabilir,
    Derslerinde başarılıda olabilir,
    Siz bu arkadaşı seviyor olabilirsiniz.Bunlar beni ilgilendirmez.Bu sizinle onun arasında olan birşey.

    Ben olaya farklı bir açıdan yaklaştım orayı kaçırdınız siz.Bu arkadaş bir konuda çok bilmiş tavırları ile bana saygısızlık etti.Yetmedi aynı şeyi özel mesaj atarak yaptı.

    Yaşının küçük olması saygısızlık yapabileceği anlamına gelmiyor.Bakın ben bunun için şikayet konusuda açabilirdim fakat arkadaşı uyarmakla yetindim.

    Kimse ile laf dalaşına girecek değilim.Zamanımda yok.Ben böyle durumlarda bir özür beklerim fakat oda yok.
    Allah'a şükürler olsun benimde kimseyle laf dalaşına girecek vaktim yok Zaten laf dalaşı yaptığımız da yok, sonuçta burda bir şevk kırıcı konuşma var, benim kızgınlığım buna.
    Bırak, kimseden özür bekleme. En güzel özür bekmelediğin anda gelen özürdür. Kusura bakma benim hiç kimseyle bugüne kadar bir alıp veremediğim olmamıştır. Seninde kalbini kırdıysam özür dilerim. Ama böyle şeyler yapmayın, eleştirdiğiniz insanlarla bir olmak yerine onu anlamaya çalışın. Anlayamıyorsanız da görmemezlikten gelin. Sözüm Cevhere değil, yanlış anlamasın.
  • 03-05-2010, 21:55:41
    #48
    Volga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah'a şükürler olsun benimde kimseyle laf dalaşına girecek vaktim yok Zaten laf dalaşı yaptığımız da yok, sonuçta burda bir şevk kırıcı konuşma var, benim kızgınlığım buna.
    Bırak, kimseden özür bekleme. En güzel özür bekmelediğin anda gelen özürdür. Kusura bakma benim hiç kimseyle bugüne kadar bir alıp veremediğim olmamıştır. Seninde kalbini kırdıysam özür dilerim. Ama böyle şeyler yapmayın, eleştirdiğiniz insanlarla bir olmak yerine onu anlamaya çalışın. Anlayamıyorsanız da görmemezlikten gelin. Sözüm Cevhere değil, yanlış anlamasın.
    Haklısın abi bi konu açtık abi sandık.(-repler havada yağıyo) Neyse ben - atana +attım sevinsin büyük başarı
  • 03-05-2010, 22:02:03
    #49
    CiciHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısın abi bi konu açtık abi sandık.(-repler havada yağıyo) Neyse ben - atana +attım sevinsin büyük başarı
    CiciHosting;
    Bak hala insanları aşağılayıcı mesajlar yazıyorsun.Allah aşkına şu yazdığın cümleyi baştan bir daha oku anlamazsan tekrar oku.Hele üstteki mesajın bir tanesinde öyle güzel bir "KURTLAR VADİSİ" repliği yakaladım ki yazmasam olmazdı.Kendine biraz çeki düzen ver.Attığın özel mesajı değersiz gördüğüm için sildim ama onda bile beni küçümseyen şeyler yazmıştın.Seni bilen biliyorsa benide bilen biliyor.Çok nadir polemiğe girerim.Kimse sesimi bastıramaz.İster 10 yaşında ol ister 50 yaşında burada hepimiz webmasteriz.Burada sen ben düzeyli konuşmazsak kimse konuşmaz.

    Attığın kırıcı mesaj için benden özür dile bende attığım kırıcı mesajlar için senden özür diliyim.Aramızdaki gerginlikte bitsin gitsin.Örnek olalım.
  • 03-05-2010, 22:04:48
    #50
    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CiciHosting;
    Bak hala insanları aşağılayıcı mesajlar yazıyorsun.Allah aşkına şu yazdığın cümleyi baştan bir daha oku anlamazsan tekrar oku.Hele üstteki mesajın bir tanesinde öyle güzel bir "KURTLAR VADİSİ" repliği yakaladım ki yazmasam olmazdı.Kendine biraz çeki düzen ver.Attığın özel mesajı değersiz gördüğüm için sildim ama onda bile beni küçümseyen şeyler yazmıştın.Seni bilen biliyorsa benide bilen biliyor.Çok nadir polemiğe girerim.Kimse sesimi bastıramaz.İster 10 yaşında ol ister 50 yaşında burada hepimiz webmasteriz.Burada sen ben düzeyli konuşmazsak kimse konuşmaz.

    Attığın kırıcı mesaj için benden özür dile bende attığım kırıcı mesajlar için senden özür diliyim.Aramızdaki gerginlikte bitsin gitsin.Örnek olalım.
    Ya abi hala aynı mesela ya sen bana dedin diyon benmi -rep attım konuda benmi konuda sana hakaret ettim delil koyimmi SS link verimmi ister msin bide özür bekliyorsun için rahatlkcaksa Özür Dilerim Oldumu ?
  • 03-05-2010, 22:26:09
    #51
    Üyeliği durduruldu
    2nizde tartışmak istemiyosanız yazmayın olsun bitsin.
  • 04-05-2010, 00:41:52
    #52
    Ya cici hadi gitsene sen sınav kaç gün oldu hala millet e laf sokmaya çalışıyorsun ama beceremiyorsun.

    Birde foruma kayıt sırasında 16 yaşından büyüğüm sekmesi vardı o iptal mi oldu?
    16 yaş altı üye olamıyordu siteye.
  • 04-05-2010, 01:00:54
    #53
    İnterneti bırakmak istiyorsan işin kolayı var , daha kolay olur senin için.. 1 aylığına banlıyayım mı seni ? Geleceğini önemiyorsan bir süre bırakman gerek.. Bizde zamanında yaptık öyle.. Kim öyle son 1-2 ay çalışmak işe yaramıyor dese bile, emin ol kendim faydasını gördüm, Yapanı da çok gördük..

    Dediğim gibi bırakmak konusunda ciddi isen, 1 aylığına banlıyayım seni. Zaten çoğumuzun tek interneti burası.. Niyetinde ciddi isen pm at bana. Kaç gün geçmiş konunun üstünden , hiç bırakacak gibi görünmüyorsun Kökten halledelim bu isi.
  • 04-05-2010, 01:08:00
    #54
    Üyeliği durduruldu
    Yahu boşver burayı cici derslerine bak oku bizim gibi yapma, biz okulu bıraktıktan sonra uzun seneler sonra ah ne yaptık diye başımızı çok vurduk taşlara..Benden abi tavsiyesi ne kimsenin sözüne takıl nede başka bir şeyine..

    Okumana bak Umarım ilerde hakettiğin yerlere gelirsin..