CiciHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısın abi bi konu açtık abi sandık.(-repler havada yağıyo) Neyse ben - atana +attım sevinsin büyük başarı
CiciHosting;
Bak hala insanları aşağılayıcı mesajlar yazıyorsun.Allah aşkına şu yazdığın cümleyi baştan bir daha oku anlamazsan tekrar oku.Hele üstteki mesajın bir tanesinde öyle güzel bir "KURTLAR VADİSİ" repliği yakaladım ki yazmasam olmazdı.Kendine biraz çeki düzen ver.Attığın özel mesajı değersiz gördüğüm için sildim ama onda bile beni küçümseyen şeyler yazmıştın.Seni bilen biliyorsa benide bilen biliyor.Çok nadir polemiğe girerim.Kimse sesimi bastıramaz.İster 10 yaşında ol ister 50 yaşında burada hepimiz webmasteriz.Burada sen ben düzeyli konuşmazsak kimse konuşmaz.

Attığın kırıcı mesaj için benden özür dile bende attığım kırıcı mesajlar için senden özür diliyim.Aramızdaki gerginlikte bitsin gitsin.Örnek olalım.