• 10-05-2010, 20:00:54
    #82
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babası olsam hayattan banlardım bunu.
    Öğretmen mi neydi oda

    Harbi simdi 14 oldu bu forumda kural vardı 16 yaşından büyüğüm diye işaretleniyor du bu onun yalan bilgi vermiş.
  • 10-05-2010, 20:04:39
    #83
    Hala neden banlanmadı yahu derslerine geç kalacak.Aslında banlansa bile %100 ihtimal ile multisini hazırlamıştır.
  • 10-05-2010, 20:08:50
    #84
    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala neden banlanmadı yahu derslerine geç kalacak.Aslında banlansa bile %100 ihtimal ile multisini hazırlamıştır.
    Ya bu çocuk dersine çalışsa nolur çalışmasa ne olur. He cacık olur ilerde orası ayrı tabi.
  • 10-05-2010, 20:10:34
    #85
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya bu çocuk dersine çalışsa nolur çalışmasa ne olur. He cacık olur ilerde orası ayrı tabi.
    ***** postçusu olduğunu hiç bilmiyordum bu adamın.Cacık olursa bile iyi.
  • 10-05-2010, 20:18:10
    #86
    Üyeliği durduruldu
    Cacık olmakta bir marifet değil mi tayfur?
  • 10-05-2010, 20:19:35
    #87
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babası olsam hayattan banlardım bunu.
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya bu çocuk dersine çalışsa nolur çalışmasa ne olur. He cacık olur ilerde orası ayrı tabi.
    Sen baba olursan ben ohoo senin gibi **** hakaret etmek istemiyom uçgit eklediğime dair ıp olur ss olur ne bilim kanıtın varsa konuş yoksa SUSSS!...
    Bu arada:
    Senden ne oldu HIYAR Mı ? ilerde cacık olursam senden faydalanırım

    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala neden banlanmadı yahu derslerine geç kalacak.Aslında banlansa bile %100 ihtimal ile multisini hazırlamıştır.
    Kanıtın varsa konuş sonuna kadar varım yoksa sus!!... Öyle adam karalamak kolay ah bide deliliniz fln olsa... Mod'a pm attım bugün banlıcak çok konuşup zırvalamayın kanıt koyun kanıt !
  • 10-05-2010, 20:27:49
    #88
    CiciHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen baba olursan ben ohoo senin gibi **** hakaret etmek istemiyom uçgit eklediğime dair ıp olur ss olur ne bilim kanıtın varsa konuş yoksa SUSSS!...
    Bu arada:
    Senden ne oldu HIYAR Mı ? ilerde cacık olursam senden faydalanırım



    Kanıtın varsa konuş sonuna kadar varım yoksa sus!!... Öyle adam karalamak kolay ah bide deliliniz fln olsa... Mod'a pm attım bugün banlıcak çok konuşup zırvalamayın kanıt koyun kanıt !
    Şişşş akıllı ol minyatür. Ben senin mahallede saklambaç oynadığın arkadaşın ahmet değilim.
  • 10-05-2010, 20:45:00
    #89
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şişşş akıllı ol minyatür. Ben senin mahallede saklambaç oynadığın arkadaşın ahmet değilim.
    Arkadaş kendinden büyüklere karşı pek saygılı değil.Tehtid bile edebiliyor.İnşallah bugün banlanırda derslerinde başarılı olur.Tek temennimiz bu.
  • 10-05-2010, 21:04:17
    #90
    @Cicihosting kendi isteği ile 3 hafta uzaklaştırılma istemiştir.

    Derslerinde başarılar dilerim. Umarım geri geldiğinde "güzel haberler" ile gelirsin.