Babası olsam hayattan banlardım bunu.
Ya bu çocuk dersine çalışsa nolur çalışmasa ne olur. He cacık olur ilerde orası ayrı tabi.
Sen baba olursan ben ohoo

senin gibi **** hakaret etmek istemiyom uçgit eklediğime dair ıp olur ss olur ne bilim kanıtın varsa konuş yoksa SUSSS!...
Bu arada:
Senden ne oldu HIYAR Mı ? ilerde cacık olursam senden faydalanırım
Hala neden banlanmadı yahu derslerine geç kalacak.Aslında banlansa bile %100 ihtimal ile multisini hazırlamıştır.
Kanıtın varsa konuş sonuna kadar varım yoksa sus!!...

Öyle adam karalamak kolay ah bide deliliniz fln olsa... Mod'a pm attım bugün banlıcak çok konuşup zırvalamayın kanıt koyun kanıt !