BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şişşş akıllı ol minyatür. Ben senin mahallede saklambaç oynadığın arkadaşın ahmet değilim.
Arkadaş kendinden büyüklere karşı pek saygılı değil.Tehtid bile edebiliyor.İnşallah bugün banlanırda derslerinde başarılı olur.Tek temennimiz bu.