İnterneti bırakmak istiyorsan işin kolayı var , daha kolay olur senin için.. 1 aylığına banlıyayım mı seni ? Geleceğini önemiyorsan bir süre bırakman gerek.. Bizde zamanında yaptık öyle.. Kim öyle son 1-2 ay çalışmak işe yaramıyor dese bile, emin ol kendim faydasını gördüm, Yapanı da çok gördük..
Dediğim gibi bırakmak konusunda ciddi isen, 1 aylığına banlıyayım seni. Zaten çoğumuzun tek interneti burası.. Niyetinde ciddi isen pm at bana. Kaç gün geçmiş konunun üstünden , hiç bırakacak gibi görünmüyorsun

Kökten halledelim bu isi.
ek$i'de böyle bir uygulama vardı sanırım bu da onun gibi olur

banınca daha girmez kafası rahat olur
CiciHosting bence bir an önce bırak uzattıkça kötü oluyor kendimden biliyorum