• 04-05-2010, 01:28:52
    #55
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnterneti bırakmak istiyorsan işin kolayı var , daha kolay olur senin için.. 1 aylığına banlıyayım mı seni ? Geleceğini önemiyorsan bir süre bırakman gerek.. Bizde zamanında yaptık öyle.. Kim öyle son 1-2 ay çalışmak işe yaramıyor dese bile, emin ol kendim faydasını gördüm, Yapanı da çok gördük..

    Dediğim gibi bırakmak konusunda ciddi isen, 1 aylığına banlıyayım seni. Zaten çoğumuzun tek interneti burası.. Niyetinde ciddi isen pm at bana. Kaç gün geçmiş konunun üstünden , hiç bırakacak gibi görünmüyorsun Kökten halledelim bu isi.
    ek$i'de böyle bir uygulama vardı sanırım bu da onun gibi olur
    banınca daha girmez kafası rahat olur
    CiciHosting bence bir an önce bırak uzattıkça kötü oluyor kendimden biliyorum
  • 04-05-2010, 01:32:43
    #56
    9 mayıs'amı uzattın cici
  • 04-05-2010, 02:02:35
    #57
    myqatsel dediği gibi en sağlıklı yol banlan gitsin yoksa buradan kolay kolay kopamazsın. Öncelikle eğitim. Ne demişler eğitim şart
  • 04-05-2010, 12:30:49
    #58
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnterneti bırakmak istiyorsan işin kolayı var , daha kolay olur senin için.. 1 aylığına banlıyayım mı seni ? Geleceğini önemiyorsan bir süre bırakman gerek.. Bizde zamanında yaptık öyle.. Kim öyle son 1-2 ay çalışmak işe yaramıyor dese bile, emin ol kendim faydasını gördüm, Yapanı da çok gördük..

    Dediğim gibi bırakmak konusunda ciddi isen, 1 aylığına banlıyayım seni. Zaten çoğumuzun tek interneti burası.. Niyetinde ciddi isen pm at bana. Kaç gün geçmiş konunun üstünden , hiç bırakacak gibi görünmüyorsun Kökten halledelim bu isi.
    pm atıyorum
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu boşver burayı cici derslerine bak oku bizim gibi yapma, biz okulu bıraktıktan sonra uzun seneler sonra ah ne yaptık diye başımızı çok vurduk taşlara..Benden abi tavsiyesi ne kimsenin sözüne takıl nede başka bir şeyine..

    Okumana bak Umarım ilerde hakettiğin yerlere gelirsin..
    Tşk.ler yorum için.
    ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ek$i'de böyle bir uygulama vardı sanırım bu da onun gibi olur
    banınca daha girmez kafası rahat olur
    CiciHosting bence bir an önce bırak uzattıkça kötü oluyor kendimden biliyorum
    Tamam pm atıyorum zaten
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    9 mayıs'amı uzattın cici
    Abi 1-2 işim var domain aldım ulaşamadımda ondan hem uzatmadım o tarihte banlatacam kendimi
    netozgurlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    myqatsel dediği gibi en sağlıklı yol banlan gitsin yoksa buradan kolay kolay kopamazsın. Öncelikle eğitim. Ne demişler eğitim şart
    İşim bitsin 9 mayısta banlanacam Allahın izniyle
  • 04-05-2010, 16:21:23
    #59
    Üyeliği durduruldu
    banlanmanı mı kutlayalım ne yapalım
    başarılar dilerim sbs de.benimde 2 senem var öss ye
  • 05-05-2010, 20:54:24
    #60
    9 mayıs gelsede R10'un yaş ortalaması yükselse Şaka bir yana Sanal , Real ayırt etmek lazım Banlanman doğru bir karar olacaktır. Yolun açık olsun başarılar.
  • 06-05-2010, 12:41:25
    #61
    KoLiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    9 mayıs gelsede R10'un yaş ortalaması yükselse Şaka bir yana Sanal , Real ayırt etmek lazım Banlanman doğru bir karar olacaktır. Yolun açık olsun başarılar.
    saol abi oazar günü saat 24:00 sularında ismimin üstü çizilecek
  • 06-05-2010, 14:25:56
    #62
    Üyeliği durduruldu
    neyse hayırlısıyla inş banlanırsın
  • 06-05-2010, 14:27:56
    #63
    Üyeliği durduruldu
    FoXCoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neyse hayırlısıyla inş banlanırsın
    bu yoruma çok güldüm hocam şimdi sana bir tecrübe puanı vermek istiyorum da kafam karıştı