KoLiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
9 mayıs gelsede R10'un yaş ortalaması yükselse Şaka bir yana Sanal , Real ayırt etmek lazım Banlanman doğru bir karar olacaktır. Yolun açık olsun başarılar.
saol abi oazar günü saat 24:00 sularında ismimin üstü çizilecek