Konu
Bırakıyorum Bu işleri... Ankarada Onlanlar Buraya
06-05-2010, 12:41:25
#61
Cevher
KoLiK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
9 mayıs gelsede R10'un yaş ortalaması yükselse
Şaka bir yana Sanal , Real ayırt etmek lazım Banlanman doğru bir karar olacaktır. Yolun açık olsun başarılar.
saol abi oazar günü saat 24:00 sularında ismimin üstü çizilecek