Bu olay
" Bu son iş, bırakıcam bu işleri banliyoda ev alıcam " diyen biri vardı Avrupa yakasında ona benzemış
Çalışmıyo değilim çalışıyoruum normaldede
3 gündür bırakacak ama hala seri post kasıyor forumda.
O kadar kıskandığını belli etme

bu arada merak etme bu pazardan sonra daha post kasmıcam
Eski adultcu polis olmaz
*** Başarılar sınavda.
Ne adultcusu

Polis olurumda Komiserlik zor (polis koleji)
Cici polis kolejinin bi fen lisesi olduğunu biliyosundur umarım

Bundan önceki puanların neydi ona göre çalış bence
420 lerde fln ortalamam
Tüm yıl boyu burada keyif yap ,Son 1 ay
sıkıcı çalışıp kazancam mı diye düşünüyorsun..

))))
O 1 ay sana 1000 yıl gibi gelecek , Alışık değilsin. Kafan hep internete , R10 'a takılacak. Ders çalışırken bi' yandan da internet ile ilgili düşüncelerin geçecek.. İnşallah kazanırsın diyeyim, Şefkini de kırmak istemiyorum ama Polis Koleji zor. Hele ki internet ile bu yaşta bağlantısı olan birisinin çok zor.
Saol abi bu işlerde tek puan değil torpilde önemliymiş yeni duydum

olsun bi bakacaz artık akrabalara