• 02-05-2010, 17:46:34
    #28
    Cici polis kolejinin bi fen lisesi olduğunu biliyosundur umarım Bundan önceki puanların neydi ona göre çalış bence
  • 02-05-2010, 18:07:56
    #29
    Eski adultcu polis olmaz

    *** Başarılar sınavda.
  • 02-05-2010, 18:10:26
    #30
    3 gündür bırakacak ama hala seri post kasıyor forumda.
  • 02-05-2010, 19:56:44
    #31
    Bu olay
    " Bu son iş, bırakıcam bu işleri banliyoda ev alıcam " diyen biri vardı Avrupa yakasında ona benzemış
  • 03-05-2010, 13:34:30
    #32
    Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu olay
    " Bu son iş, bırakıcam bu işleri banliyoda ev alıcam " diyen biri vardı Avrupa yakasında ona benzemış
    Çalışmıyo değilim çalışıyoruum normaldede
    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 gündür bırakacak ama hala seri post kasıyor forumda.
    O kadar kıskandığını belli etme bu arada merak etme bu pazardan sonra daha post kasmıcam
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski adultcu polis olmaz

    *** Başarılar sınavda.
    Ne adultcusu Polis olurumda Komiserlik zor (polis koleji)
    Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cici polis kolejinin bi fen lisesi olduğunu biliyosundur umarım Bundan önceki puanların neydi ona göre çalış bence
    420 lerde fln ortalamam
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm yıl boyu burada keyif yap ,Son 1 ay sıkıcı çalışıp kazancam mı diye düşünüyorsun.. ))))

    O 1 ay sana 1000 yıl gibi gelecek , Alışık değilsin. Kafan hep internete , R10 'a takılacak. Ders çalışırken bi' yandan da internet ile ilgili düşüncelerin geçecek.. İnşallah kazanırsın diyeyim, Şefkini de kırmak istemiyorum ama Polis Koleji zor. Hele ki internet ile bu yaşta bağlantısı olan birisinin çok zor.
    Saol abi bu işlerde tek puan değil torpilde önemliymiş yeni duydum olsun bi bakacaz artık akrabalara
  • 03-05-2010, 14:18:35
    #33
    tamam bırakıyosan bırak yani bukadar kendini kasmana gerek yok kendini ispatlamana gerek yok
  • 03-05-2010, 19:52:47
    #34
    Ulath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam bırakıyosan bırak yani bukadar kendini kasmana gerek yok kendini ispatlamana gerek yok
    Boş konuşmak arkadaşda bağımlılık yaratmış.Bir türlü bırakamadı.Yetmedi benimle laf yarıştırmaya bile cüret etti.Aramızda rahatından 10 yaş var ama arkadaşda saygı denen birşey yok.

    Ayrıca çok çok merak ettiğim birşey var.Bir tane dershane sonucunu buraya koysanda şu ortlama 420 puanını görsek.Ortalama 420 puanını gösterdiğin an abartılı olmamak şartıyla bir dileğini gerçekleştireceğim.
  • 03-05-2010, 21:22:44
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş konuşmak arkadaşda bağımlılık yaratmış.Bir türlü bırakamadı.Yetmedi benimle laf yarıştırmaya bile cüret etti.Aramızda rahatından 10 yaş var ama arkadaşda saygı denen birşey yok.

    Ayrıca çok çok merak ettiğim birşey var.Bir tane dershane sonucunu buraya koysanda şu ortlama 420 puanını görsek.Ortalama 420 puanını gösterdiğin an abartılı olmamak şartıyla bir dileğini gerçekleştireceğim.
    420 sbs de yüksek bir puan değil bildiğim kadarıyla ist orralama okullar 450-60 dan alıyor.
  • 03-05-2010, 21:25:21
    #36
    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    420 sbs de yüksek bir puan değil bildiğim kadarıyla ist orralama okullar 450-60 dan alıyor.
    Ben arkadaşı lys için hazırlanıyor sandım.Demekki aramızdaki yaz farkı 15'e yükseldi.Gerçekten çok boş konuşan ve bilmediğini kabul edemeyen bir arkadaş.Madem bırakıyor(sözde) sınava kadar banlattırsın Herkes rahat eder.