Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
420 sbs de yüksek bir puan değil bildiğim kadarıyla ist orralama okullar 450-60 dan alıyor.
Ben arkadaşı lys için hazırlanıyor sandım.Demekki aramızdaki yaz farkı 15'e yükseldi.Gerçekten çok boş konuşan ve bilmediğini kabul edemeyen bir arkadaş.Madem bırakıyor(sözde) sınava kadar banlattırsın Herkes rahat eder.