Bırakıyorum Bu işleri... Ankarada Onlanlar Buraya - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bırakıyorum Bu işleri... Ankarada Onlanlar Buraya
92
●
5.121
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bırakıyorum Bu işleri... Ankarada Onlanlar Buraya
1
2
3
4
5
6
7
Son
30-04-2010, 19:39:51
#10
REY
siz bir gün beklemişsiniz iyi bende diyorum bundan sonra pcye oturmayacağı yarım saat gidip içeride kalıp geri geliyorum ne yapayım elimde değil işte
30-04-2010, 20:22:20
#11
Cevher
mccyclonee adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ankara'dayım ben kolej sanırım 30-40 dk uzaklıkta.
msnden yazim sana abi
rey_joven adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
siz bir gün beklemişsiniz iyi bende diyorum bundan sonra pcye oturmayacağı yarım saat gidip içeride kalıp geri geliyorum ne yapayım elimde değil işte
aynen
30-04-2010, 20:28:54
#12
Guajira
sonrada derler millet niye 0 çekiyor. alın size cevap
30-04-2010, 20:35:51
#13
Alpero
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
eyyy yavrum eyy 1 ay kala polis kolejini kazancakmış. bi reklam geldi aklıma.
30-04-2010, 21:00:20
#14
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kazanır kazanamaz sonuçta bir hede koymuşya kendine onu ilgilendirir
30-04-2010, 21:13:30
#15
BuRacK
Üyeliği durduruldu
CiciHosting adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
mecburum baştan kuramam :S olmadı evden uzaklaştıracam
Ver tastiknameyi gitsin
Hayırlısı olsun hocam sizin için.
30-04-2010, 21:23:53
#16
hayaletimsi
bicim peşinen söylüyorum kazanamazsın. bana berk Abi'm söylemişti dersin. sene boyunca her aksam düzenli olarak 1-2 saat çalışman gerekirdi son 1 ay olacak isler değil.
Ama insallah beni utandirirsin bak kazandım dersin.
Allah kolaylık versin.
Berk
30-04-2010, 21:59:36
#17
demreli
Üyeliği durduruldu
1 ayda olacak iş değil cici.düzenli ders çalışman gerekirdi ama işallah kazanırsın.
30-04-2010, 22:39:25
#18
ByPisiko
Üyeliği durduruldu
Kazanır ya
(Kazanırsın dimi ortak)
Hadi hayırlısı yardım lazım olursa msn den yaz
1
2
3
4
5
6
7
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler