• 30-04-2010, 19:39:51
    #10
    siz bir gün beklemişsiniz iyi bende diyorum bundan sonra pcye oturmayacağı yarım saat gidip içeride kalıp geri geliyorum ne yapayım elimde değil işte
  • 30-04-2010, 20:22:20
    #11
    mccyclonee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara'dayım ben kolej sanırım 30-40 dk uzaklıkta.
    msnden yazim sana abi
    rey_joven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz bir gün beklemişsiniz iyi bende diyorum bundan sonra pcye oturmayacağı yarım saat gidip içeride kalıp geri geliyorum ne yapayım elimde değil işte
    aynen
  • 30-04-2010, 20:28:54
    #12
    sonrada derler millet niye 0 çekiyor. alın size cevap
  • 30-04-2010, 20:35:51
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    eyyy yavrum eyy 1 ay kala polis kolejini kazancakmış. bi reklam geldi aklıma.
  • 30-04-2010, 21:00:20
    #14
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kazanır kazanamaz sonuçta bir hede koymuşya kendine onu ilgilendirir
  • 30-04-2010, 21:13:30
    #15
    Üyeliği durduruldu
    CiciHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mecburum baştan kuramam :S olmadı evden uzaklaştıracam
    Ver tastiknameyi gitsin Hayırlısı olsun hocam sizin için.
  • 30-04-2010, 21:23:53
    #16
    bicim peşinen söylüyorum kazanamazsın. bana berk Abi'm söylemişti dersin. sene boyunca her aksam düzenli olarak 1-2 saat çalışman gerekirdi son 1 ay olacak isler değil.

    Ama insallah beni utandirirsin bak kazandım dersin.

    Allah kolaylık versin.

    Berk
  • 30-04-2010, 21:59:36
    #17
    Üyeliği durduruldu
    1 ayda olacak iş değil cici.düzenli ders çalışman gerekirdi ama işallah kazanırsın.
  • 30-04-2010, 22:39:25
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Kazanır ya (Kazanırsın dimi ortak) Hadi hayırlısı yardım lazım olursa msn den yaz