Boş konuşmak arkadaşda bağımlılık yaratmış.Bir türlü bırakamadı.Yetmedi benimle laf yarıştırmaya bile cüret etti.Aramızda rahatından 10 yaş var ama arkadaşda saygı denen birşey yok.
Ayrıca çok çok merak ettiğim birşey var.Bir tane dershane sonucunu buraya koysanda şu ortlama 420 puanını görsek.Ortalama 420 puanını gösterdiğin an abartılı olmamak şartıyla bir dileğini gerçekleştireceğim.
420 sbs de yüksek bir puan değil bildiğim kadarıyla ist orralama okullar 450-60 dan alıyor.