Volga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah'a şükürler olsun benimde kimseyle laf dalaşına girecek vaktim yok Zaten laf dalaşı yaptığımız da yok, sonuçta burda bir şevk kırıcı konuşma var, benim kızgınlığım buna.
Bırak, kimseden özür bekleme. En güzel özür bekmelediğin anda gelen özürdür. Kusura bakma benim hiç kimseyle bugüne kadar bir alıp veremediğim olmamıştır. Seninde kalbini kırdıysam özür dilerim. Ama böyle şeyler yapmayın, eleştirdiğiniz insanlarla bir olmak yerine onu anlamaya çalışın. Anlayamıyorsanız da görmemezlikten gelin. Sözüm Cevhere değil, yanlış anlamasın.
Haklısın abi bi konu açtık abi sandık.(-repler havada yağıyo) Neyse ben - atana +attım sevinsin büyük başarı