Ayrıca HostSatiyoruz bu çocuktan 15 yaşından büyüğüm diye debeleniyorsun burda ne diye sidik yarışına giriyorsun bu çocukla.
Şunu unutma 15 yaş büyük olsan bile bizde kimliğe bakılıp insanlara abi denilmez. Biz, bize abilik yapan insanlara abi deriz.
O haklı olarak çocuk gibi davranıyor, çünkü o bir çocuk. Farklı olan sensin, ve senin çocuk gibi davranman. Daha önce seninle bi sürtüşmemiz falan olduğundan yazmıyorum, zaten ilk kez görüyorum seni. Sadece içimden gelenleri söylüyorum.