Ayrıca HostSatiyoruz bu çocuktan 15 yaşından büyüğüm diye debeleniyorsun burda ne diye sidik yarışına giriyorsun bu çocukla.
Şunu unutma 15 yaş büyük olsan bile bizde kimliğe bakılıp insanlara abi denilmez. Biz, bize abilik yapan insanlara abi deriz.
O haklı olarak çocuk gibi davranıyor, çünkü o bir çocuk. Farklı olan sensin, ve senin çocuk gibi davranman. Daha önce seninle bi sürtüşmemiz falan olduğundan yazmıyorum, zaten ilk kez görüyorum seni. Sadece içimden gelenleri söylüyorum.
Haklısın abi ben her ne kadar büyük gibi konuşmaya çalışsamda arada yazılarımda çocukca şeyler olabiliyor ama yaşım 15 yaşım 20-30 değilki büyük gibiymiş yazayım

ama bu kişi gibi bana köstek gelenlere abi diyemiyorum,diyemem ve r10da nice benden
1,2,3 yaş büyük ya da küçüklere abi demişimdir neden mi ? bana abim gibi davrandılar dediler şurayı heralde yanlış yazdın düzelt dediler senin gibi aramızda 15 yaş var fln filan ezmediler beni ezmeye çalışmadılar !!!