HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben arkadaşı lys için hazırlanıyor sandım.Demekki aramızdaki yaz farkı 15'e yükseldi.Gerçekten çok boş konuşan ve bilmediğini kabul edemeyen bir arkadaş.Madem bırakıyor(sözde) sınava kadar banlattırsın Herkes rahat eder.
Sende bir tartışmayı daha da ileriye götürebilecek kadar çocuksun galiba hocam? Gerçi sen büyük adamsın kusura bakma bunu unutmuşum. Bu genç kardeşimiz buraya böyle r10 üyelerini kendine samimi bulup bir konu açmış. Senin gibi büyük adamları unutmuş. O konuda kusuruna bakma genç kardeşimin ben onun yerine özür dilerim senden. Ne de olsa hatasız kul olmaz. Bu kardeşimi de görmek istemiyorsan. Açtığı konulara bakmazsın olur biter.