Boş konuşmak arkadaşda bağımlılık yaratmış.Bir türlü bırakamadı.Yetmedi benimle laf yarıştırmaya bile cüret etti.Aramızda rahatından 10 yaş var ama arkadaşda saygı denen birşey yok.
Ayrıca çok çok merak ettiğim birşey var.Bir tane dershane sonucunu buraya koysanda şu ortlama 420 puanını görsek.Ortalama 420 puanını gösterdiğin an abartılı olmamak şartıyla bir dileğini gerçekleştireceğim.
Hala yaş diyon abi dicem hiç içimden gelmiyor. Git yaşıtlarınla oyna eylen ne yaparsan yap ! Beni bilen biliyor

Senin bilmene gerek yok (bilmede zaten)
420 sbs de yüksek bir puan değil bildiğim kadarıyla ist orralama okullar 450-60 dan alıyor.
tabi fazla değil min 440 olması gerekiyor.
Ben arkadaşı lys için hazırlanıyor sandım.Demekki aramızdaki yaz farkı 15'e yükseldi.Gerçekten çok boş konuşan ve bilmediğini kabul edemeyen bir arkadaş.Madem bırakıyor(sözde) sınava kadar banlattırsın

Herkes rahat eder.
Ya sen benim sabrımımı sınıyon !!! Bi takılmaya sanane ! Seni ilgilendiriyomu ? Sonrada dersin saygısı yok sor bi Okan abiye (Volga) sorbi uğur abiye (afmesu) o kadar aydır yıl oluyo bi hatam oldumu ? daha niceleri var yani tek onlar değil...