Volga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana karşı çok saygılı. Demek ki adamına göre davranıyor.

Ayrıca bir kaç kişi çocuğun şevkini kırmış kazanamassın da bilmem neymiş. Allah zihin açıklığı versin demek yerine şevk kırmak bu ülkede adet oldu.

Bu çocuk 12-13 yaşında sizin yaptığınız işi yapiyorsa, belkide fazlasını vardır bir cevher. Adı gibi çocuk. Allah zihin açıklığı versin.
Tşk.ler abi yorum için şuan 70 küsürlere çıkıyorum oda 400üstü ama mat. gayret edince 80 küsüre çıkacam inş. oda bi 450 civarı Allah izin verirse netlerim şöyle.

Turk:22 (1boş)
Mat:3(çok kötü suan)
Fen:18 (1 yanlıs)
İnk.:20 (ful)
İng.14 ya da 15

Biraz daha gayret edersem iyi yerlere gireceğime eminim birde böyleleri şeykimi kırmaya çalışmasa...