HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boş konuşmak arkadaşda bağımlılık yaratmış.Bir türlü bırakamadı.Yetmedi benimle laf yarıştırmaya bile cüret etti.Aramızda rahatından 10 yaş var ama arkadaşda saygı denen birşey yok.

Ayrıca çok çok merak ettiğim birşey var.Bir tane dershane sonucunu buraya koysanda şu ortlama 420 puanını görsek.Ortalama 420 puanını gösterdiğin an abartılı olmamak şartıyla bir dileğini gerçekleştireceğim.
Bana karşı çok saygılı. Demek ki adamına göre davranıyor.

Ayrıca bir kaç kişi çocuğun şevkini kırmış kazanamassın da bilmem neymiş. Allah zihin açıklığı versin demek yerine şevk kırmak bu ülkede adet oldu.

Bu çocuk 12-13 yaşında sizin yaptığınız işi yapiyorsa, belkide fazlasını vardır bir cevher. Adı gibi çocuk. Allah zihin açıklığı versin.