• 11-01-2011, 19:21:29
    #55
    IkizTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim hatta hiç bir sorun yok iken !!!

    1-) Ben senin sunucuna 1 aylık sunucu barındırma ücreti ödedim
    2-) Benden 212.68.xx.xx ip istedin. 70 tane sağladım. ben bunların ücretini de ödedim.
    3-) Peki benim suçum ne ? hattı mı veremedim ?

    Sen msn loglarında hiç bir şekilde hatta los var demedin !!!!!!!!

    Sunucumda load yuksek dedin !!!!!!

    msn loglarını da hazırlayacağım.

    Ben senin bu bilgisiz tavırlarından dolayı zarar etmek zorundamıyım ??????

    Hatlarda sorun olsa eyvallah. tümünü iade edeyim.


    biz sizinle 2 makina barındırma 70 ip 212. li 500 tl ye anlastık daha sonra ben 2 makınayı su an icin toplamaya gucum yetmediğini söledim ve size simdilik tek makına yollıcam diğerinide bir dahaki aya toplayıp gönderecem dedim sizde bunun üzerine ip adreslerinin azalıp azalmıyacagını sordunuz bende hayır ipler aynı kalacak cünkü iplerimin sıralı olmasını istiyorum dedim sizde bunu üzerine ozmn aynı fiyatlardan sağlıyamam 1 abrındırma 300 tl olur dediniz bende kabul ettim. loglar bendede var isterseniz hepsini yayınlarım 1 kelimesine dahi itirazım olmaz.!





    Benim hatlarımda hiç bir problem yok... En ufak overseling dahi bulunmuyor.
    IkizTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen önce şunu söyle sen hattan mı şikayet ettin yoksa serverdaki loadtan mı ????????

    msn kayıtları var. hazırlıyorum....

    loadlar yukseliyor acaba ondan kaynaklı olabilirmi dedim ayrıca hattın kasması sonucunda loadların yukselebilecegini düşündüm ama sadece düşündüm bak senin hattına laf etmedim konunun basından beri bunun hatı kotu demedim ben musteriyim eğer bir sorun varsa istediğimi dusunurum.
  • 11-01-2011, 19:28:19
    #56
    DXCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu yanlış yerde dikkatinizi çekerim daha konunun nereye açılacağını bilmiyorsun birde akıl verirmiş gibi konuuyorsun ben olsaydım o arkadaşın yerinde
    neden 6. gün derdim?
    Neden 6 gun derseniz siz bir site kurdunuz diyelim bir makinaya 0 bir site daha başlarda anlıyacagınız siteye bir siz girersiniz değilmi? hem ayrıca neden tuketici haklarına gidip neden 7 gün diye sormuyorsunuz!
  • 11-01-2011, 19:30:01
    #57
    Üyeliği durduruldu
    Senin sunucundaki load beni teknik olarak ilgilendirmez.

    Hatta lag los varsa gel söyle. Trafik %80 boş. mrtg 'leri de yayınlayacağım.

    Ben sana adaletli bir şey söyledim.

    1-) bizim hattımız sorunsuz. bizden kaynaklanan sorun yok.
    2-) iade istemekle bizim sizin için yaptığımız harcamaları iade etmeyiz.
    Bundan dolayı,
    server yer ücreti, 212 grubu ip ücreti ve 1 haftalık ücreti kestik. kalanı iade edelim dedim.

    Sonuçta ben suçsuz yere neden bu ücretleri zarar edeyim ???

    Bu saatten sonra da iade yapmıyorum.


    CStiryakisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    loadlar yukseliyor acaba ondan kaynaklı olabilirmi dedim ayrıca hattın kasması sonucunda loadların yukselebilecegini düşündüm ama sadece düşündüm bak senin hattına laf etmedim konunun basından beri bunun hatı kotu demedim ben musteriyim eğer bir sorun varsa istediğimi dusunurum.
  • 11-01-2011, 19:37:45
    #58
    IkizTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin sunucundaki load beni teknik olarak ilgilendirmez.

    Hatta lag los varsa gel söyle. Trafik %80 boş. mrtg 'leri de yayınlayacağım.

    Ben sana adaletli bir şey söyledim.

    1-) bizim hattımız sorunsuz. bizden kaynaklanan sorun yok.
    2-) iade istemekle bizim sizin için yaptığımız harcamaları iade etmeyiz.
    Bundan dolayı,
    server yer ücreti, 212 grubu ip ücreti ve 1 haftalık ücreti kestik. kalanı iade edelim dedim.

    Sonuçta ben suçsuz yere neden bu ücretleri zarar edeyim ???

    Bu saatten sonra da iade yapmıyorum.

    Yapmayın tamam umrumda bile değil ama hakkımı sana helal etmiyorum sen anca r10 da yazarsın veya msnde yanlıs anlama reali karıstırmıyorum kesinlikle tam tersine ahireti karıstırıyorum işanlah orada senı bulacam ve soracam sana neden ? neden benım rıskımı yedin? ne diceksin ya senin ramındamı sorun vardı diceksin? o gun o soruyu sana soram bundan emin olabilirsin!
  • 11-01-2011, 19:42:18
    #59
    Tartışma cıkacak sonunda bence kitlenmesi gereken bir konu.
  • 11-01-2011, 19:50:47
    #60
    kişisel görüşüm. Ram yetersizliği dolayısıyla performans alınmamışsa iade yapilmamali. Yok barındırma hizmetinden kaynaklanan sorunlardan dolayı memnun kalınmamış performans alınamamışsa o zaman ücretin tamamı geri verilmeli. Iş ahlakı bakımından bakıyorum olaya. Tabi buraya taşınması konunun yakışıksız olmuş karşılıklı konuşulup anlaşılmalıydı. Ne firma müşterisini mağdur etmek ister ne de datacenterlar ortada bir yanlış eksik varsa mutlaka anlaşılır diye düşünüyorum.
  • 11-01-2011, 19:54:57
    #61
    NixnetworkMt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tartışma cıkacak sonunda bence kitlenmesi gereken bir konu.
    Tartışma olayı değil bu olay çözülene kadar ben peşini bırakmam . Benim gibiler de mağdur olmasın 6 gün de 300 TL para veriyorum . Kolay kazanılmıyor.
  • 11-01-2011, 19:56:29
    #62
    Üyeliği durduruldu
    CStiryakisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tartışma olayı değil bu olay çözülene kadar ben peşini bırakmam . Benim gibiler de mağdur olmasın 6 gün de 300 TL para veriyorum . Kolay kazanılmıyor.
    Şikayet Konusu Açıp Kozlarınızı Payalaşabilirsiniz ?
  • 11-01-2011, 19:58:16
    #63
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/hosting-sikayetle...arindirma.html

    Delilleri ekledim arkadaşlar.

    moderatörlerin gereğini yapması için rapor ediyorum...