kişisel görüşüm. Ram yetersizliği dolayısıyla performans alınmamışsa iade yapilmamali. Yok barındırma hizmetinden kaynaklanan sorunlardan dolayı memnun kalınmamış performans alınamamışsa o zaman ücretin tamamı geri verilmeli. Iş ahlakı bakımından bakıyorum olaya. Tabi buraya taşınması konunun yakışıksız olmuş karşılıklı konuşulup anlaşılmalıydı. Ne firma müşterisini mağdur etmek ister ne de datacenterlar ortada bir yanlış eksik varsa mutlaka anlaşılır diye düşünüyorum.