• 11-01-2011, 19:59:18
    #64
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CStiryakisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tartışma olayı değil bu olay çözülene kadar ben peşini bırakmam . Benim gibiler de mağdur olmasın 6 gün de 300 TL para veriyorum . Kolay kazanılmıyor.
    Problemi hat kaynaklı anlattınız. Ikiz Telekom gelince, konuyu "load yüksek" durumuna çevirdiniz. Şimdi de kalkmış tüm paramı alıcam diyorsunuz.

    Başta söyledi arkadaşlar öpün başınıza koyun diye.
  • 11-01-2011, 20:15:28
    #65
    Üyeliği durduruldu
    Zaten belliydi bu şahsın haksız olduğu ikiztelekom da bunu kanıtladı sadece konuyu açıp kendini küçk düşürdü o kadar
  • 11-01-2011, 20:18:45
    #66
    Üyeliği durduruldu
    Hizmet başlangıcı 01. ocak. hizmet sona erme 08 ocak akşam. 8 gün.

    212 ipler bedavamı ? server yer ücreti bedava mı bize ? 8 günlük hat bedava mı ?

    Bizde hata olmadığından bu ücretlerin kesilerek iade yapılabileceğini size söyledim. Buraya haksız şekilde hatlara suçu atıp haklı duruma gelmeye çalıştınız.

    dellilleri de ekledim. şimdi ücret iadesi yok diyorum. Çünkü siz kötü niyetli bir kullanıcısınız.



    CStiryakisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tartışma olayı değil bu olay çözülene kadar ben peşini bırakmam . Benim gibiler de mağdur olmasın 6 gün de 300 TL para veriyorum . Kolay kazanılmıyor.
  • 11-01-2011, 20:32:45
    #67
    hatta sorun var dedimmi? siz ram de sorun var dediniz bende size diğer makinalarımdan örnek gösterdim ramde sorun olamaz dedim sadece konuyu acarken yapılan kesintilerin haksız yere oldugunu dusundugum icin actım tabiki burada birbirinizi savunacaksınız rapor edeceksiniz işbirlikcisiniz cunku hepiniz aynı yoldasınız bense tek basımayım ben hic birinizi rapor etmiyorum. olayları anlamak icin sadece tarafsız gözle bakmak lazım burada aşırı bir fanatiklik var ne diyebilirimki nereya kadar yzabililirim.
  • 11-01-2011, 21:33:55
    #68
    Üyeliği durduruldu
    İkiz telekom sana insanlık edip masraflarını düşmüş, iadeni yapayım demiş sen kalkmış neden xx iade edilmedi diyorsun.

    Senin burada %0.0000000001 bile hakkın yok, ikiz telekom'un kesinlikle iade etmemesi lazım.
    __________________
  • 11-01-2011, 21:38:02
    #69
    cemoka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkiz telekom sana insanlık edip masraflarını düşmüş, iadeni yapayım demiş sen kalkmış neden xx iade edilmedi diyorsun.

    Senin burada %0.0000000001 bile hakkın yok, ikiz telekom'un kesinlikle iade etmemesi lazım.
    __________________
    diğer posta cevabladım bu tutarsızca yorumunuzu iki yerde aynı seyi yazarak sizi rahatsız etmiyeyim isterseniz oradan bakın.
  • 11-01-2011, 21:47:10
    #70
    cemoka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkiz telekom sana insanlık edip masraflarını düşmüş, iadeni yapayım demiş sen kalkmış neden xx iade edilmedi diyorsun.

    Senin burada %0.0000000001 bile hakkın yok, ikiz telekom'un kesinlikle iade etmemesi lazım.
    __________________
    ben snn ikiz telekomla aynı kişiler olmadığından şüpheliyim.
  • 11-01-2011, 21:49:53
    #71
    SBOOTCAMP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben snn ikiz telekomla aynı kişiler olmadığından şüpheliyim.
    Katılıyorum gösterdiği tepki biraz fazla geldi banada.
  • 11-01-2011, 21:54:00
    #72
    IkizTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hizmet başlangıcı 01. ocak. hizmet sona erme 08 ocak akşam. 8 gün.

    212 ipler bedavamı ? server yer ücreti bedava mı bize ? 8 günlük hat bedava mı ?

    Bizde hata olmadığından bu ücretlerin kesilerek iade yapılabileceğini size söyledim. Buraya haksız şekilde hatlara suçu atıp haklı duruma gelmeye çalıştınız.

    dellilleri de ekledim. şimdi ücret iadesi yok diyorum. Çünkü siz kötü niyetli bir kullanıcısınız.
    Kimse kusura bakmasın o zaman ikiz telekom mars dc nin bir bayisidir.
    makinalar belli TTNETDC deki makınanın ve hattın verdiği performans belli
    Mars ın ve ikiz telekomun verdiği performans belli eren beyin izah ettiği 4 gb ramlı makınayı bende kullandım DGN alt yapılı ve toplamda anlık olarak 240 player i gördü ve banamısın demedi siz 4 gb lık ramlı bi makınaya 100 player la ram yetmıyor dersenız bilgisizlikten kaynaklanıyor derim.