cemoka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkiz telekom sana insanlık edip masraflarını düşmüş, iadeni yapayım demiş sen kalkmış neden xx iade edilmedi diyorsun.

Senin burada %0.0000000001 bile hakkın yok, ikiz telekom'un kesinlikle iade etmemesi lazım.
__________________
ben snn ikiz telekomla aynı kişiler olmadığından şüpheliyim.