• 11-01-2011, 17:48:55
    #28
    ya iyi olarak ölürsün, ya da kötüye dönüşecek kadar uzun yaşarsın
  • 11-01-2011, 17:55:08
    #29
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya iyi olarak ölürsün, ya da kötüye dönüşecek kadar uzun yaşarsın
    hocam biz burda birşey çözmek amacındayız ata sözü için değil. Herkezin farklı düşünceleri var lütfen ne düşündüğünüzü ata sözleri ile değilde anlatım olarak yazarsanız sevinirim.
  • 11-01-2011, 17:58:14
    #30
    butur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlar çok büyük firma (!). Sözleşmeye tıklıyorsun adresine kargo ile gelmesini bekliyorsun (!).i
    evet aynen sizin dediğiniz gibi tıklıyorum ama ne zaman gelir kargo şirketi ? (!)
  • 11-01-2011, 18:00:26
    #31
    IP Ücreti 60 TL'mi ?

    Hocam kactane IP Adresi siparis verdinizki?
  • 11-01-2011, 18:03:23
    #32
    inanbayram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IP Ücreti 60 TL'mi ?

    Hocam kactane IP Adresi siparis verdinizki?
    Planlarım 2 ci ay icin bir makine daha toplayıp göndermekdi amacımda oyunsuncuusu olarak kulanacagım icin ip blogunun farklı olamamsı sıralı olması idi o yüzden ip ler baya fazlaydı 70 ad civarında.
  • 11-01-2011, 18:04:17
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CStiryakisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Planlarım 2 ci ay icin bir makine daha toplayıp göndermekdi amacımda oyunsuncuusu olarak kulanacagım icin ip blogunun farklı olamamsı sıralı olması idi o yüzden ip ler baya fazlaydı 70 ad civarında.
    ip 1 liradan olsa 70 lira yapar. az almıslar.
  • 11-01-2011, 18:06:10
    #34
    LogoMogo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ip 1 liradan olsa 70 lira yapar. az almıslar.
    6 gun icin 1 aylık kulanım bedeli bencede az almıslar haklısınız.
  • 11-01-2011, 18:09:14
    #35
    CStiryakisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam biz burda birşey çözmek amacındayız ata sözü için değil. Herkezin farklı düşünceleri var lütfen ne düşündüğünüzü ata sözleri ile değilde anlatım olarak yazarsanız sevinirim.
    ya müşterine ödeme iadesi yapar ve iyi şekilde ayrılırsın, ya da konuyu uzattıkça uzatır, müşterini süründürdükçe süründürür ve kötü anılan bir hostçuya dönüşürsün.
  • 11-01-2011, 18:10:14
    #36
    CStiryakisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 gun icin 1 aylık kulanım bedeli bencede az almıslar haklısınız.
    adamlar onu mars telekoma ödemiş. kendinizi onların yerine koyun ne tanırım ikiztelekomu ne işim oldu. sadecehosting.com dan baska bi yerdende alışveriş yapmam az önce 400 lira 3 alan adı ve bir web hosting icin ödedim şikayetci miyim ? hayır ? adamlar isini yapıyor. empati kurun size gelecekler diyecekler ki ver hadi kur makinayı siz kuracaksınız adam magdur olmasın diye cebinizden 1 aylık parayı mars telekoma ödeyeceksiniz sonra adam sizi magdur edecek. siz o parayı marsdan alamayacaksınız 60 lira sizin cebinizden cıksa nasıl olur ?