İade sorunu bir bakarmısınız?
167
●8.024
- 11-01-2011, 17:55:08hocam biz burda birşey çözmek amacındayız ata sözü için değil. Herkezin farklı düşünceleri var lütfen ne düşündüğünüzü ata sözleri ile değilde anlatım olarak yazarsanız sevinirim.SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2011, 17:58:14evet aynen sizin dediğiniz gibi tıklıyorum ama ne zaman gelir kargo şirketi ? (!)butur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2011, 18:00:26IP Ücreti 60 TL'mi ?
Hocam kactane IP Adresi siparis verdinizki? - 11-01-2011, 18:03:23Planlarım 2 ci ay icin bir makine daha toplayıp göndermekdi amacımda oyunsuncuusu olarak kulanacagım icin ip blogunun farklı olamamsı sıralı olması idi o yüzden ip ler baya fazlaydı 70 ad civarında.inanbayram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2011, 18:04:17Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ip 1 liradan olsa 70 lira yapar. az almıslar.CStiryakisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2011, 18:06:106 gun icin 1 aylık kulanım bedeli bencede az almıslar haklısınız.LogoMogo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2011, 18:09:14ya müşterine ödeme iadesi yapar ve iyi şekilde ayrılırsın, ya da konuyu uzattıkça uzatır, müşterini süründürdükçe süründürür ve kötü anılan bir hostçuya dönüşürsün.CStiryakisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2011, 18:10:14adamlar onu mars telekoma ödemiş. kendinizi onların yerine koyun ne tanırım ikiztelekomu ne işim oldu. sadecehosting.com dan baska bi yerdende alışveriş yapmam az önce 400 lira 3 alan adı ve bir web hosting icin ödedim şikayetci miyim ? hayır ? adamlar isini yapıyor. empati kurun size gelecekler diyecekler ki ver hadi kur makinayı siz kuracaksınız adam magdur olmasın diye cebinizden 1 aylık parayı mars telekoma ödeyeceksiniz sonra adam sizi magdur edecek. siz o parayı marsdan alamayacaksınız 60 lira sizin cebinizden cıksa nasıl olur ?CStiryakisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle