butur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onlar çok büyük firma (!). Sözleşmeye tıklıyorsun adresine kargo ile gelmesini bekliyorsun (!).i
evet aynen sizin dediğiniz gibi tıklıyorum ama ne zaman gelir kargo şirketi ? (!)