6 gun icin 1 aylık kulanım bedeli bencede az almıslar haklısınız.
adamlar onu mars telekoma ödemiş. kendinizi onların yerine koyun ne tanırım ikiztelekomu ne işim oldu. sadecehosting.com dan baska bi yerdende alışveriş yapmam az önce 400 lira 3 alan adı ve bir web hosting icin ödedim şikayetci miyim ? hayır ? adamlar isini yapıyor. empati kurun size gelecekler diyecekler ki ver hadi kur makinayı siz kuracaksınız adam magdur olmasın diye cebinizden 1 aylık parayı mars telekoma ödeyeceksiniz sonra adam sizi magdur edecek. siz o parayı marsdan alamayacaksınız 60 lira sizin cebinizden cıksa nasıl olur ?