Merhaba, adını sölemek istemediğim ( kötüleme gibi anlasılmasın! ) bir mars bayisinden sunucu kiraladım 6 gun oyun sunucusu olarak kulandım sunucuyu, sunucuda asırı lag olması nedeniyle geri iyadesini istedim kendileri hatta bir sıkıntı olmadıgını sunucunun ramı yetersiz geldiğini söledi bende onlar baska data center de barınan 2 ad makinemi örnek göstererek onlarda sorun olamdıgını söledim aynı özeliklerdeki makinalarda durumun kısa özeti budur sonuc itibarı ile makinam geri gönderildi fakat ücret iyadesi yapılırken aynen bayinin yazdıkalrını yapıstırıyorum.
sunucu ücreti 50 tl
ip ücreti 60 tl
Bunların iadesi olmuyor. mars 'a ödemesini yaptık.
Haftalık 47 tl
1 hafta kullandınız.
300 - 50 - 60 -47 = 143 tl cuma gününe kadar hesabınıza aktarılacak
sizce bu iyade sekli normalmi ? bence kulanmadıgım bir hizmetin parasını benden alıyolar..
İade sorunu bir bakarmısınız?
167
●8.024
- 11-01-2011, 16:23:35
- 11-01-2011, 16:30:53Üyeliği durdurulduArkadaşa katılıyorum. Çünkü onlar yaptıkları ödemeyi geri alamıyorlar. Hizmet Sözleşmesini Okudunuz Mu Alırken ?LogoMogo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2011, 16:31:35Kullan diyorsunuz ama zaten sorun olduğu icin iadesini vermek zorunda kaldım, kulanmak istemesem neden o kadar masraf yapıp makine gönderdim? neden toplamda odediğim ücretten 6 günlüğü kesilmiyorda bir suru ücret cıkartılıyor sonucda ben 6 gun kulandım!LogoMogo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2011, 16:36:47Üyeliği durdurulduSiz sunucuyu Aldınız Ücret Yatırdınız Diyelim. Şirkette bu ödemenize göre makina için veri merkezine bir ödeme yapıyor. Siz 6 gün sonra iptal etmek istediniz hizmeti ve iade almak istediniz. Yalnız Adam verimerkezinden o ücreti geri alamayacağı için bunu size yansıtmak zorunda Yoksa sizden fazlasını kesmezler zaten
- 11-01-2011, 16:38:07Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sunucuyu 1 hafta meşgul edilmiş, elektrik tüketimi yapılmış, hat kullanılmış, IP tedariği yapılmış.
Normal koşullarda ücret iadesi yapılmayadabilirdi. Sonuçta size tedarik eden firmada verimerkezine bu konuda ücret ödüyor, taahhütte bulunuyor.
Çıkarttıkları ücretlendirmede bir yanlışlık göremedim. Konuyu takip ederek yanlışlık gören arkadaşların yorumlarını da ilgi ve dikkat ile okuyacağım. - 11-01-2011, 16:39:41Üyeliği durdurulduEvetLogoMogo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ödeme Yapmasalardı ne Yapacaktın.
- 11-01-2011, 16:42:21zaten o "neleri var neleri" tabiriniz yuzunden mars bayisinden aldım benim görüşüm eğer sunucu bedeli olarak bana toplamda 300 tl fiyat verildi ise bu sunucunun toplam maliyetidir. Ve doğal olarak iade edilirkende toplam maliyetinden kulanılan gün düşülüp iade edilmesi gerekir diye dusunuyorum.LogoMogo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle