normal bence cünkü onlar ödemesini yapmıs kullan bir ay sende ödeme alma ?
Kullan diyorsunuz ama zaten sorun olduğu icin iadesini vermek zorunda kaldım, kulanmak istemesem neden o kadar masraf yapıp makine gönderdim? neden toplamda odediğim ücretten 6 günlüğü kesilmiyorda bir suru ücret cıkartılıyor sonucda ben 6 gun kulandım!