Merhaba, adını sölemek istemediğim ( kötüleme gibi anlasılmasın! ) bir mars bayisinden sunucu kiraladım 6 gun oyun sunucusu olarak kulandım sunucuyu, sunucuda asırı lag olması nedeniyle geri iyadesini istedim kendileri hatta bir sıkıntı olmadıgını sunucunun ramı yetersiz geldiğini söledi bende onlar baska data center de barınan 2 ad makinemi örnek göstererek onlarda sorun olamdıgını söledim aynı özeliklerdeki makinalarda durumun kısa özeti budur sonuc itibarı ile makinam geri gönderildi fakat ücret iyadesi yapılırken aynen bayinin yazdıkalrını yapıstırıyorum.
sunucu ücreti 50 tl
ip ücreti 60 tl
Bunların iadesi olmuyor. mars 'a ödemesini yaptık.
Haftalık 47 tl
1 hafta kullandınız.
300 - 50 - 60 -47 = 143 tl cuma gününe kadar hesabınıza aktarılacak
sizce bu iyade sekli normalmi ? bence kulanmadıgım bir hizmetin parasını benden alıyolar..