Siz sunucuyu Aldınız Ücret Yatırdınız Diyelim. Şirkette bu ödemenize göre makina için veri merkezine bir ödeme yapıyor. Siz 6 gün sonra iptal etmek istediniz hizmeti ve iade almak istediniz. Yalnız Adam verimerkezinden o ücreti geri alamayacağı için bunu size yansıtmak zorunda Yoksa sizden fazlasını kesmezler zaten