• 11-01-2011, 16:57:12
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TreeNiTY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Türktelekomdan Adsl Hattı aldınız Diyelim 6 Gün Sonra Kesmeye Kalksanız Türktelekom Size Nasıl Bir Ödeme Çıkarır ? Verimerkezleride Öyle İşlemektedir.
    6 Günlük fatura çıkarır.
  • 11-01-2011, 16:59:29
    #20
    Üyeliği durduruldu
    hkaracaoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 Günlük fatura çıkarır.
    İşte Düşündüğünüz Gibi Değil tahaütname + o Ayın Tüm Ücretini Sizden Alacaklardır. + Kurulum ve Açılış Ücretininde Geri Ödemesini Veremeyeceklerdir.
  • 11-01-2011, 17:04:12
    #21
    Arkadaslar tüketici haklarından bahsettim, data center den alınan hizmet farklımı yargılanıyor?
  • 11-01-2011, 17:08:35
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CStiryakisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaslar tüketici haklarından bahsettim, data center den alınan hizmet farklımı yargılanıyor?
    sözleşmeden bahsediyoruz. tüketici hakkı vardır ama sözleşmede kesinlikle para iadesi yapılmamaktadır yazıyorsa tüketici hakkı işe yaramaz.
  • 11-01-2011, 17:09:05
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Bu Tüketici haklarının Dışında Kalıyor Maalesef Çünkü Senin İstediğin gibi olursa Bayiler zarar eder. Bir Öncekinde verdiğim Örnekte 40 Tl Zarar Ettiği gibi.
  • 11-01-2011, 17:16:09
    #24
    Sağolun arkadslar ozmn tüketici hakları bosuna var! ben verdiğim ücreti ve kulandıgım gunu bilirim ben musteriyim neden zarar ediyolar sonucda ben 300 tl ödedimmi ödedim? benden 300 tl yi 1 ay kulanım karsılıgında aldılarmı? aldılar. Bana makinemi geri gönderdilermi? gönderdiler eee daha ne zararı?
  • 11-01-2011, 17:29:01
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CStiryakisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolun arkadslar ozmn tüketici hakları bosuna var! ben verdiğim ücreti ve kulandıgım gunu bilirim ben musteriyim neden zarar ediyolar sonucda ben 300 tl ödedimmi ödedim? benden 300 tl yi 1 ay kulanım karsılıgında aldılarmı? aldılar. Bana makinemi geri gönderdilermi? gönderdiler eee daha ne zararı?
    Sözleşmeyi okudunuz mu? Iade konusunda nasıl bir ibare var?
  • 11-01-2011, 17:33:29
    #26
    http://www.cstiryakisi.com/referanslar.php Bu link'den su anki referanslarıma bakabilirsiniz 2 ad sunucum var baska bir datacenterde 2 sunucuda toplamda 600 player var makine basına 300 player düşüyor ve sorun yok. ve dahası ben su anki donanımlarımdan birinde 400 playere kadar görmüş durumdayım o haliyle bile lag sorunu yasmadım 2*20 mbit hattım var marsdan aldıgım hat da 20 mbit makine özelikleri su anki makinalarımdan biraz daha ustun sadece ram olarak 4 gb ram var 8gb lik ram 400 playere kadar alıyor ve sorun cıkarmıyor? 4gb ram 100 playerde asırı lag yapıyor musterilerimden mail geliyor siz aynı sorunu yaşasaydınız ne dusunurdunuz? ayrıca bugun iade edilen makinma diğer makinalarımın yanına ulastı orada bunu test edip tekrar konuda paylasacagım eğerki orada aynı sorunu yasamazsam mars bana kurusuna kadar ödemesi gerekiyor diye dusunuyorum.
  • 11-01-2011, 17:41:38
    #27
    HosThink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözleşmeyi okudunuz mu? Iade konusunda nasıl bir ibare var?
    Hizmet sözleşmesine ulasmaya calıstım fakat link ölü. link?