TreeNiTY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İade sorunu bir bakarmısınız?
167
●8.024
- 11-01-2011, 16:57:12Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.6 Günlük fatura çıkarır.
- 11-01-2011, 16:59:29Üyeliği durdurulduİşte Düşündüğünüz Gibi Değil tahaütname + o Ayın Tüm Ücretini Sizden Alacaklardır. + Kurulum ve Açılış Ücretininde Geri Ödemesini Veremeyeceklerdir.hkaracaoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2011, 17:04:12Arkadaslar tüketici haklarından bahsettim, data center den alınan hizmet farklımı yargılanıyor?
- 11-01-2011, 17:08:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.sözleşmeden bahsediyoruz. tüketici hakkı vardır ama sözleşmede kesinlikle para iadesi yapılmamaktadır yazıyorsa tüketici hakkı işe yaramaz.CStiryakisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2011, 17:16:09Sağolun arkadslar ozmn tüketici hakları bosuna var! ben verdiğim ücreti ve kulandıgım gunu bilirim ben musteriyim neden zarar ediyolar sonucda ben 300 tl ödedimmi ödedim? benden 300 tl yi 1 ay kulanım karsılıgında aldılarmı? aldılar. Bana makinemi geri gönderdilermi? gönderdiler eee daha ne zararı?
- 11-01-2011, 17:29:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sözleşmeyi okudunuz mu? Iade konusunda nasıl bir ibare var?CStiryakisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2011, 17:33:29http://www.cstiryakisi.com/referanslar.php Bu link'den su anki referanslarıma bakabilirsiniz 2 ad sunucum var baska bir datacenterde 2 sunucuda toplamda 600 player var makine basına 300 player düşüyor ve sorun yok. ve dahası ben su anki donanımlarımdan birinde 400 playere kadar görmüş durumdayım o haliyle bile lag sorunu yasmadım 2*20 mbit hattım var marsdan aldıgım hat da 20 mbit makine özelikleri su anki makinalarımdan biraz daha ustun sadece ram olarak 4 gb ram var 8gb lik ram 400 playere kadar alıyor ve sorun cıkarmıyor? 4gb ram 100 playerde asırı lag yapıyor musterilerimden mail geliyor siz aynı sorunu yaşasaydınız ne dusunurdunuz? ayrıca bugun iade edilen makinma diğer makinalarımın yanına ulastı orada bunu test edip tekrar konuda paylasacagım eğerki orada aynı sorunu yasamazsam mars bana kurusuna kadar ödemesi gerekiyor diye dusunuyorum.
- 11-01-2011, 17:41:38Hizmet sözleşmesine ulasmaya calıstım fakat link ölü. link?HosThink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle