CStiryakisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun arkadslar ozmn tüketici hakları bosuna var! ben verdiğim ücreti ve kulandıgım gunu bilirim ben musteriyim neden zarar ediyolar sonucda ben 300 tl ödedimmi ödedim? benden 300 tl yi 1 ay kulanım karsılıgında aldılarmı? aldılar. Bana makinemi geri gönderdilermi? gönderdiler eee daha ne zararı?
Sözleşmeyi okudunuz mu? Iade konusunda nasıl bir ibare var?