Sağolun arkadslar ozmn tüketici hakları bosuna var! ben verdiğim ücreti ve kulandıgım gunu bilirim ben musteriyim neden zarar ediyolar sonucda ben 300 tl ödedimmi ödedim? benden 300 tl yi 1 ay kulanım karsılıgında aldılarmı? aldılar. Bana makinemi geri gönderdilermi? gönderdiler eee daha ne zararı?