http://www.cstiryakisi.com/referanslar.php Bu link'den su anki referanslarıma bakabilirsiniz 2 ad sunucum var baska bir datacenterde 2 sunucuda toplamda 600 player var makine basına 300 player düşüyor ve sorun yok. ve dahası ben su anki donanımlarımdan birinde 400 playere kadar görmüş durumdayım o haliyle bile lag sorunu yasmadım 2*20 mbit hattım var marsdan aldıgım hat da 20 mbit makine özelikleri su anki makinalarımdan biraz daha ustun sadece ram olarak 4 gb ram var 8gb lik ram 400 playere kadar alıyor ve sorun cıkarmıyor? 4gb ram 100 playerde asırı lag yapıyor musterilerimden mail geliyor siz aynı sorunu yaşasaydınız ne dusunurdunuz? ayrıca bugun iade edilen makinma diğer makinalarımın yanına ulastı orada bunu test edip tekrar konuda paylasacagım eğerki orada aynı sorunu yasamazsam mars bana kurusuna kadar ödemesi gerekiyor diye dusunuyorum.