• 11-01-2011, 16:43:11
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CStiryakisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten o "neleri var neleri" tabiriniz yuzunden mars bayisinden aldım benim görüşüm eğer sunucu bedeli olarak bana toplamda 300 tl fiyat verildi ise bu sunucunun toplam maliyetidir. Ve doğal olarak iade edilirkende toplam maliyetinden kulanılan gün düşülüp iade edilmesi gerekir diye dusunuyorum.
    Siz teslim alırken, iade garantisinde bulunmuşlar mıydı?
  • 11-01-2011, 16:45:59
    #11
    Üyeliği durduruldu
    CStiryakisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten o "neleri var neleri" tabiriniz yuzunden mars bayisinden aldım benim görüşüm eğer sunucu bedeli olarak bana toplamda 300 tl fiyat verildi ise bu sunucunun toplam maliyetidir. Ve doğal olarak iade edilirkende toplam maliyetinden kulanılan gün düşülüp iade edilmesi gerekir diye dusunuyorum.
    Diyelim ki Sunucunun Toplam Maliyeti 300 Tl ben sizden aldım. Ve Direk Verimerkezie Makina için 100 Tl Ödeme Geçtim Siz 6 Gün Sonra Geri İade Ettiniz. Bu da Sizin Hesabınıza Göre 60 Tl oluyor. size 240 Tl geri iade edersem benim 40 Tl lik Zararımı Kim karşılayacak.
  • 11-01-2011, 16:49:03
    #12
    HosThink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz teslim alırken, iade garantisinde bulunmuşlar mıydı?
    Sunucuyu gönderirken iade konusu aklımın ucundan bile gecmedi bu nedenle o konuda hicbir şey sormadım onlarda sölemedi. Birde Tüketici hakları hakkında bilgim yok fazla ama bildiğim kadarı ile 7 gun icersinde paramı ksintisiz olarak iade etmek zorunda değillermi tekrar diyorum fazla bilgim yok bu konu hakkında bilgisi olan arkadaslar yazabilirmi acaba fakat tüketici hakları konusunda bilgisi olan arkadslar yazsın lütfen sen dua et mars vermis pranın yarısını baska yerden alsaydın kurus vermezlerdi tarzında seyler lütfen yazmayın su an madur durumda hissediyorum kendimi.
  • 11-01-2011, 16:50:53
    #13
    TreeNiTY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diyelim ki Sunucunun Toplam Maliyeti 300 Tl ben sizden aldım. Ve Direk Verimerkezie Makina için 100 Tl Ödeme Geçtim Siz 6 Gün Sonra Geri İade Ettiniz. Bu da Sizin Hesabınıza Göre 60 Tl oluyor. size 240 Tl geri iade edersem benim 40 Tl lik Zararımı Kim karşılayacak.
    Marsında bayiye geri iade etmesi lazım ozmn.
  • 11-01-2011, 16:55:56
    #14
    Açıkça söyleyeyim, şu anda mağdur değilsiniz. Çünkü istediğiniz olmasada bir miktar geri ödeme alabilmişsiniz. Sunucular size teslim edilirken verimerkezine çok farklı ödemeler yapılıyor. Siz iade etmiş olsanız bile şu anda o sunucu onların kullanımında kalacak. Bu hizmet için hat alıyor, elektrik kullanıyor, size IP verebilmek için aylık ödemeyle IP satın alıyorlar.

    Son olarak, noter onaylı bir hizmet sözleşmesine sahiplerse, sözleşmedeki maddeleri dikkatle inceleyerek daha detaylı bilgiye sahip olabilirsiniz.
  • 11-01-2011, 16:56:12
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Hocam Türktelekomdan Adsl Hattı aldınız Diyelim 6 Gün Sonra Kesmeye Kalksanız Türktelekom Size Nasıl Bir Ödeme Çıkarır ? Verimerkezleride Öyle İşlemektedir.
  • 11-01-2011, 16:56:26
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sunucu ücreti ve ip ücretini anladım ama 47 liralık ücreti almaları yanlış, performans alınamamış üründen memnun kalınmamış birde kullanım ücreti alıyorlar. Demekki geri iade garantisi vermeyen bir firma.
  • 11-01-2011, 16:56:49
    #17
    CStiryakisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marsında bayiye geri iade etmesi lazım ozmn.
    Böyle bir durum mümkün değil. Donanım kaynaklı problem mevcut değil, hatta normal kullanımlarda düzgün bir seyirdeyse verimerkezinin bu konuda yapacağı birşey yok gibi.
  • 11-01-2011, 16:56:50
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CStiryakisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marsında bayiye geri iade etmesi lazım ozmn.
    biz sana kötü birsey söylemiyoruz ki. marsında aldıgınız bayininde sözleşmesini okumanız durumunda para iadesi olup olmayacagını anlarsınız. mars bayiye parasını iade ediyorsa sizde bayiden paranızı talep edin. şayet mars bayiye para iadesinde bulunmuyorsa sende bayiden para talep edemezsin ki buda sözleşmede vardır.