HosThink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz teslim alırken, iade garantisinde bulunmuşlar mıydı?
Sunucuyu gönderirken iade konusu aklımın ucundan bile gecmedi bu nedenle o konuda hicbir şey sormadım onlarda sölemedi. Birde Tüketici hakları hakkında bilgim yok fazla ama bildiğim kadarı ile 7 gun icersinde paramı ksintisiz olarak iade etmek zorunda değillermi tekrar diyorum fazla bilgim yok bu konu hakkında bilgisi olan arkadaslar yazabilirmi acaba fakat tüketici hakları konusunda bilgisi olan arkadslar yazsın lütfen sen dua et mars vermis pranın yarısını baska yerden alsaydın kurus vermezlerdi tarzında seyler lütfen yazmayın su an madur durumda hissediyorum kendimi.