CStiryakisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Marsında bayiye geri iade etmesi lazım ozmn.
biz sana kötü birsey söylemiyoruz ki. marsında aldıgınız bayininde sözleşmesini okumanız durumunda para iadesi olup olmayacagını anlarsınız. mars bayiye parasını iade ediyorsa sizde bayiden paranızı talep edin. şayet mars bayiye para iadesinde bulunmuyorsa sende bayiden para talep edemezsin ki buda sözleşmede vardır.