Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Açıkça söyleyeyim, şu anda mağdur değilsiniz. Çünkü istediğiniz olmasada bir miktar geri ödeme alabilmişsiniz. Sunucular size teslim edilirken verimerkezine çok farklı ödemeler yapılıyor. Siz iade etmiş olsanız bile şu anda o sunucu onların kullanımında kalacak. Bu hizmet için hat alıyor, elektrik kullanıyor, size IP verebilmek için aylık ödemeyle IP satın alıyorlar.
Son olarak, noter onaylı bir hizmet sözleşmesine sahiplerse, sözleşmedeki maddeleri dikkatle inceleyerek daha detaylı bilgiye sahip olabilirsiniz.