LogoMogo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
normal bence cünkü onlar ödemesini yapmıs kullan bir ay sende ödeme alma ?
Arkadaşa katılıyorum. Çünkü onlar yaptıkları ödemeyi geri alamıyorlar. Hizmet Sözleşmesini Okudunuz Mu Alırken ?