• 11-01-2011, 21:59:43
    #73
    Üyeliği durduruldu
    Şunu İfade Etmek İsterim ;

    Mars Veri merkezi Türkiyenin En büyük verimerkezlerinden biri ve türkiyenin en iyi alt yapısına sahip verimerkezleri arasında.

    sizce onlar bu hizmeti bu şekilde veriyorsa bu kadar büyümeyi nasıl başardılar ?
    Şikayet konusunda bakarsanız gerekli dedlillerde var.

    (Bu arada Dediğim Gibi İkizTelekom U Tanımam Ve Bugune Kadar bir Ticaretimde olmadı)
  • 11-01-2011, 22:04:11
    #74
    TreeNiTY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şunu İfade Etmek İsterim ;

    Mars Veri merkezi Türkiyenin En büyük verimerkezlerinden biri ve türkiyenin en iyi alt yapısına sahip verimerkezleri arasında.

    sizce onlar bu hizmeti bu şekilde veriyorsa bu kadar büyümeyi nasıl başardılar ?
    Şikayet konusunda bakarsanız gerekli dedlillerde var.

    (Bu arada Dediğim Gibi İkizTelekom U Tanımam Ve Bugune Kadar bir Ticaretimde olmadı)
    sen hiç mars telekomla calıştın mı?
  • 11-01-2011, 22:09:39
    #75
    Üyeliği durduruldu
    SBOOTCAMP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse kusura bakmasın o zaman ikiz telekom mars dc nin bir bayisidir.
    makinalar belli TTNETDC deki makınanın ve hattın verdiği performans belli
    Mars ın ve ikiz telekomun verdiği performans belli eren beyin izah ettiği 4 gb ramlı makınayı bende kullandım DGN alt yapılı ve toplamda anlık olarak 240 player i gördü ve banamısın demedi siz 4 gb lık ramlı bi makınaya 100 player la ram yetmıyor dersenız bilgisizlikten kaynaklanıyor derim.
    Donanımı sen göndermişsin, yazılımı sen bulmuşsun kurmuşsun/kurdurmuşsun, ikiz telekom sana sadece hat, elektrik ve IP veriyor. İkiz telekom'un nasıl bir bilgisizliği olabilir ki senin makinanın ram'ini, işlemcisi bu kadar kullandıracak?
  • 11-01-2011, 22:15:45
    #76
    cemoka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Donanımı sen göndermişsin, yazılımı sen bulmuşsun kurmuşsun/kurdurmuşsun, ikiz telekom sana sadece hat, elektrik ve IP veriyor. İkiz telekom'un nasıl bir bilgisizliği olabilir ki senin makinanın ram'ini, işlemcisi bu kadar kullandıracak?
    farzı misal edelim arkadaş diğer datacenter daki makınasında ne kuruluysa aynısı bunda da kurulu. bunda belliki kişisel bi problem yok.diğer tarafta taş gibi çalışıyor işliyor/işletiyor burda problem cıkıyor. Sen hattı bağlarken ordamıydın ki bu dar savunuyorsun ikiz telekomu ?
  • 11-01-2011, 22:17:17
    #77
    CsTiryakisi;

    Paranın kolay kazanılmadığından bahsetmişsin. 1.si oyun hosting işi yapıyorsun, sattığın hlds tabanlı hiç bir oyuna %99.9 fatura kesmiyorsun burada şikayet ediyorsun. Ekran görüntüsüne göre 30-35 civarında cs sunucusu satmışsın, her ay devletten 400 lıranın kdvsini ödememişsin burada milleti karalamaya çalışıyorsun. Bunun dışında sen 4 gb ramli bir makinadan 35 tane sunucu açarsan ki gözüken o kadar, o alet patlar. 2 gram olmayan teknik bilginizle ağlanmayın.
  • 11-01-2011, 22:18:17
    #78
    cemoka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Donanımı sen göndermişsin, yazılımı sen bulmuşsun kurmuşsun/kurdurmuşsun, ikiz telekom sana sadece hat, elektrik ve IP veriyor. İkiz telekom'un nasıl bir bilgisizliği olabilir ki senin makinanın ram'ini, işlemcisi bu kadar kullandıracak?
    Donanımı ben gönderdim fakat yazılımı ikiz telekom sağladı zaten benim ön planda düşündüğüm şeyde yazılım idi ama emin değilim emin olsam zaten yazardım su donanım ve işletim sistemini gecelim cünkü konuda defalarca verilen hizmetten şikayetci olmadıgımı belirtim bu konuyuda iade ile ilgili actım eğer bunu tek seferde anlıyacak ve idraak edecek kadar kapasiteye sahip değilseniz lütfen tüm konuyu baştan okuyun!
  • 11-01-2011, 22:18:42
    #79
    Hidayet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CsTiryakisi;

    Paranın kolay kazanılmadığından bahsetmişsin. 1.si oyun hosting işi yapıyorsun, sattığın hlds tabanlı hiç bir oyuna %99.9 fatura kesmiyorsun burada şikayet ediyorsun. Ekran görüntüsüne göre 30-35 civarında cs sunucusu satmışsın, her ay devletten 400 lıranın kdvsini ödememişsin burada milleti karalamaya çalışıyorsun. Bunun dışında sen 4 gb ramli bir makinadan 35 tane sunucu açarsan ki gözüken o kadar, o alet patlar. 2 gram olmayan teknik bilginizle ağlanmayın.

    ozaman cstiryakisine bi soralım sen ikiz telekomdan fatura aldın mı ?
  • 11-01-2011, 22:19:59
    #80
    Üyeliği durduruldu
    SBOOTCAMP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    farzı misal edelim arkadaş diğer datacenter daki makınasında ne kuruluysa aynısı bunda da kurulu. bunda belliki kişisel bi problem yok.diğer tarafta taş gibi çalışıyor işliyor/işletiyor burda problem cıkıyor. Sen hattı bağlarken ordamıydın ki bu dar savunuyorsun ikiz telekomu ?
    Olayın teknik analizini çok süper yapmışsınız,

    "Diğer tarafta taş gibi çalışıyor işliyor/işletiyor burda problem cıkıyor"

    Teknik seviyeniz bu kadarsa hiç konuşmayın, cahil konumuna düşüyorsunuz.

    Evet hattı bağlarken oradaydım çok merak ediyorsan.
  • 11-01-2011, 22:21:46
    #81
    cemoka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olayın teknik analizini çok süper yapmışsınız,

    "Diğer tarafta taş gibi çalışıyor işliyor/işletiyor burda problem cıkıyor"

    Teknik seviyeniz bu kadarsa hiç konuşmayın, cahil konumuna düşüyorsunuz.

    Evet hattı bağlarken oradaydım çok merak ediyorsan.
    ben senden şüpheliyim zaten. Nesisin kankasımı kardeşimi sokak arkadaşımı okul arkadaşımı. Gerçekler dile gelince zaten hemen olaya teknik seviye kapasite giriyor.