Şunu İfade Etmek İsterim ;
Mars Veri merkezi Türkiyenin En büyük verimerkezlerinden biri ve türkiyenin en iyi alt yapısına sahip verimerkezleri arasında.
sizce onlar bu hizmeti bu şekilde veriyorsa bu kadar büyümeyi nasıl başardılar ?
Şikayet konusunda bakarsanız gerekli dedlillerde var.
(Bu arada Dediğim Gibi İkizTelekom U Tanımam Ve Bugune Kadar bir Ticaretimde olmadı)
sen hiç mars telekomla calıştın mı?