SBOOTCAMP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse kusura bakmasın o zaman ikiz telekom mars dc nin bir bayisidir.
makinalar belli TTNETDC deki makınanın ve hattın verdiği performans belli
Mars ın ve ikiz telekomun verdiği performans belli eren beyin izah ettiği 4 gb ramlı makınayı bende kullandım DGN alt yapılı ve toplamda anlık olarak 240 player i gördü ve banamısın demedi siz 4 gb lık ramlı bi makınaya 100 player la ram yetmıyor dersenız bilgisizlikten kaynaklanıyor derim.
Donanımı sen göndermişsin, yazılımı sen bulmuşsun kurmuşsun/kurdurmuşsun, ikiz telekom sana sadece hat, elektrik ve IP veriyor. İkiz telekom'un nasıl bir bilgisizliği olabilir ki senin makinanın ram'ini, işlemcisi bu kadar kullandıracak?