Şunu İfade Etmek İsterim ;

Mars Veri merkezi Türkiyenin En büyük verimerkezlerinden biri ve türkiyenin en iyi alt yapısına sahip verimerkezleri arasında.

sizce onlar bu hizmeti bu şekilde veriyorsa bu kadar büyümeyi nasıl başardılar ?
Şikayet konusunda bakarsanız gerekli dedlillerde var.

(Bu arada Dediğim Gibi İkizTelekom U Tanımam Ve Bugune Kadar bir Ticaretimde olmadı)