farzı misal edelim arkadaş diğer datacenter daki makınasında ne kuruluysa aynısı bunda da kurulu. bunda belliki kişisel bi problem yok.diğer tarafta taş gibi çalışıyor işliyor/işletiyor burda problem cıkıyor. Sen hattı bağlarken ordamıydın ki bu dar savunuyorsun ikiz telekomu ?
Olayın teknik analizini çok süper yapmışsınız,
"Diğer tarafta taş gibi çalışıyor işliyor/işletiyor burda problem cıkıyor"
Teknik seviyeniz bu kadarsa hiç konuşmayın, cahil konumuna düşüyorsunuz.
Evet hattı bağlarken oradaydım çok merak ediyorsan.