SBOOTCAMP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
farzı misal edelim arkadaş diğer datacenter daki makınasında ne kuruluysa aynısı bunda da kurulu. bunda belliki kişisel bi problem yok.diğer tarafta taş gibi çalışıyor işliyor/işletiyor burda problem cıkıyor. Sen hattı bağlarken ordamıydın ki bu dar savunuyorsun ikiz telekomu ?
Olayın teknik analizini çok süper yapmışsınız,

"Diğer tarafta taş gibi çalışıyor işliyor/işletiyor burda problem cıkıyor"

Teknik seviyeniz bu kadarsa hiç konuşmayın, cahil konumuna düşüyorsunuz.

Evet hattı bağlarken oradaydım çok merak ediyorsan.