cemoka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Donanımı sen göndermişsin, yazılımı sen bulmuşsun kurmuşsun/kurdurmuşsun, ikiz telekom sana sadece hat, elektrik ve IP veriyor. İkiz telekom'un nasıl bir bilgisizliği olabilir ki senin makinanın ram'ini, işlemcisi bu kadar kullandıracak?
farzı misal edelim arkadaş diğer datacenter daki makınasında ne kuruluysa aynısı bunda da kurulu. bunda belliki kişisel bi problem yok.diğer tarafta taş gibi çalışıyor işliyor/işletiyor burda problem cıkıyor. Sen hattı bağlarken ordamıydın ki bu dar savunuyorsun ikiz telekomu ?