Donanımı sen göndermişsin, yazılımı sen bulmuşsun kurmuşsun/kurdurmuşsun, ikiz telekom sana sadece hat, elektrik ve IP veriyor. İkiz telekom'un nasıl bir bilgisizliği olabilir ki senin makinanın ram'ini, işlemcisi bu kadar kullandıracak?
Donanımı ben gönderdim fakat yazılımı ikiz telekom sağladı zaten benim ön planda düşündüğüm şeyde yazılım idi ama emin değilim emin olsam zaten yazardım su donanım ve işletim sistemini gecelim cünkü konuda defalarca verilen hizmetten şikayetci olmadıgımı belirtim bu konuyuda iade ile ilgili actım eğer bunu tek seferde anlıyacak ve idraak edecek kadar kapasiteye sahip değilseniz lütfen tüm konuyu baştan okuyun!