Hidayet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
CsTiryakisi;

Paranın kolay kazanılmadığından bahsetmişsin. 1.si oyun hosting işi yapıyorsun, sattığın hlds tabanlı hiç bir oyuna %99.9 fatura kesmiyorsun burada şikayet ediyorsun. Ekran görüntüsüne göre 30-35 civarında cs sunucusu satmışsın, her ay devletten 400 lıranın kdvsini ödememişsin burada milleti karalamaya çalışıyorsun. Bunun dışında sen 4 gb ramli bir makinadan 35 tane sunucu açarsan ki gözüken o kadar, o alet patlar. 2 gram olmayan teknik bilginizle ağlanmayın.

ozaman cstiryakisine bi soralım sen ikiz telekomdan fatura aldın mı ?