hatta sorun var dedimmi? siz ram de sorun var dediniz bende size diğer makinalarımdan örnek gösterdim ramde sorun olamaz dedim sadece konuyu acarken yapılan kesintilerin haksız yere oldugunu dusundugum icin actım tabiki burada birbirinizi savunacaksınız rapor edeceksiniz işbirlikcisiniz cunku hepiniz aynı yoldasınız bense tek basımayım ben hic birinizi rapor etmiyorum. olayları anlamak icin sadece tarafsız gözle bakmak lazım burada aşırı bir fanatiklik var ne diyebilirimki nereya kadar yzabililirim.