Senin sunucundaki load beni teknik olarak ilgilendirmez.
Hatta lag los varsa gel söyle. Trafik %80 boş. mrtg 'leri de yayınlayacağım.
Ben sana adaletli bir şey söyledim.
1-) bizim hattımız sorunsuz. bizden kaynaklanan sorun yok.
2-) iade istemekle bizim sizin için yaptığımız harcamaları iade etmeyiz.
Bundan dolayı,
server yer ücreti, 212 grubu ip ücreti ve 1 haftalık ücreti kestik. kalanı iade edelim dedim.
Sonuçta ben suçsuz yere neden bu ücretleri zarar edeyim ???
Bu saatten sonra da iade yapmıyorum.
loadlar yukseliyor acaba ondan kaynaklı olabilirmi dedim ayrıca hattın kasması sonucunda loadların yukselebilecegini düşündüm ama sadece düşündüm bak senin hattına laf etmedim konunun basından beri bunun hatı kotu demedim ben musteriyim eğer bir sorun varsa istediğimi dusunurum.